Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lehdestä luettua

<< < (44/73) > >>

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.10.2016     kello on 00:15 ---Mihin valtiota enää tarvitaan kun kaikki on saatu yksityistettyä? No, ehkäpä tämä yksityistämiskiima on suunnitelma jolla vihdoin saadaan ylisuuri julkkishallinto supistettua..

Jatkot tuonne: https://karavaanari.org/index.php/board,140.0.html

--- Lainaus päättyy ---
voi sitä ajatella noin. on vähän erikoista että valtio ei muka saa kannattavaksi mutta yksityinen yritys voi tehdä voittoa samasta asiasta. onko se nyt oikein että maksetaan veroja ja samalla annetaan verorahoja firmoille jotka ei maksa veroja suomeen?

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 16.10.2016     kello on 00:31 --- voi sitä ajatella noin. on vähän erikoista että valtio ei muka saa kannattavaksi mutta yksityinen yritys voi tehdä voittoa samasta asiasta. onko se nyt oikein että maksetaan veroja ja samalla annetaan verorahoja firmoille jotka ei maksa veroja suomeen?

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä.  Thumb

Tämä yksityistämisen "vimma" johtanee (?) lopulta tilanteeseen että eduskunta joutuu jossain vaiheessa ilmoittaa yksimielisesti ettei Suomella ole taloudellisen tilanteen takia, joka on täysin katastfrofaalinen, muuta mahdollisuutta kuin mennä ensimmäisenä liittovaltioon kun portit avautuvat sellaiseen.
Olen "satavarma" ettei noilla toimenpiteillä mitä hallitus on tehnyt Suomi ei nouse koskaan jaloilleen. Jos ajatellaan 1,5 miljardin kustannuksia vuositasolla maahanmuuttoa asiassa, paljonko valtio hyötyy muutamien kymmenien miljoonien leikkauksista. Leikkaukset eivät riitä edes kattamaan maahanmuuttokustann uksia vuositasolla. Ennusteen mukaan BKT velka kasvaa edelleen, vaikka talouden tilasta on pyritty luomaan positiivista näkemystä.
Lisäksi home ongelmien korjaaminen vaatii monien kymmenien miljardien investoinnit, mutta korjaaminen ei taloudellisesti ole mahdollista huonon taloudellisen tilanteen takia kuten eduskunnankyselytun nilla tuli torstaina esille.  Kokonaisuudessaan taloudellisesta tilanteesta voidaan puhua lumipallo efektista koska edellä olevat kaksi ongelmaa ovat vasta jäävuoren huippu.

Tämä on vain minun, ainoastaan minun tuntuma Suomen tilanteeseen. Tätä ei ole tarkoitettu poliittiseksi kannanotoksi. Tällaisen käsityksen olen saanut päähäni median kirjoituksista.

Camper:
Voi hyvin päätellä kuka tai ketkä tuohon firmaan tai yhtiöön haluaa johtamaan osakkaaksi ja samalla tienaamaan suurta palkkaa helposti. Thumbd

aaoulusta:
Nyt meni Oulussa Volvo ja Mersu naimisiin 8)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 20.04.2017     kello on 14:44 ---Nyt meni Oulussa Volvo ja Mersu naimisiin 8)

--- Lainaus päättyy ---

Tuleeko tuon liiton lapsista Volsuja?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View