Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

M-autoon paras pesuaine?

<< < (5/7) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.11.2018     kello on 18:22 ---Tämä on ihan totta. Sama koskee rekkapesua.

———————

Sille aloittelijalle, joka näitä ehkä lukee, käy hyvästä neuvosta käyttää pesuaineita niihin tarkoituksiin, mihin ne on tarkoitettu.

Solmaster kannu on kestänyt ainakin kolme vuotta ja sillä on pesty muutakin kuin kulkinetta. En säästäisi halventamalla vielä siitäkin.

--- Lainaus päättyy ---
Ja ajatteles sitä viatonta seuraavaa omistajaa jolle huoltoliike toteaa " on liotettu tiivisteet pois" siksi märkä seinistä

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Pek14 - 19.11.2018     kello on 17:49 ---https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/pro-kleen-caravan-cleaner-5l-tehopesuaine

Tämä on toiminu hyvin ja pari korkillista menee pesukerralla. Jos joku pitää kalliina niin sille en voi mitään  8)

Minun mielestä halpa.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä minäkin käytän, sain jokunen vuosi sitten lahjaksi. Kerran tai kaksi kesäsin auton tuolla pesen joten mun käytössä 5 ltr kannu kestää vuosia, jää vielä lapsille perinnöksikin.

Karabiilisti:
bräkleenistä varoituksen sana....on hyvin helposti syttyvää.
Työmaalla pyyhivät sillä muovista pöytää tekokuituisella kankaanpalalla ja syttyi lehahtaen koko iso pöytä liekkeihin kerrasta.
Ei meinattu uskoa ja kokeiltiin kipinällä ja wow...  :o :o :o

Tinneri pehmentää pesijän aivotkin...

Pineline lienee tähän astisista turvallisimman oloista.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 19.11.2018     kello on 18:12 ---^ Se ihmesieni on voimakkaasti hiova. Menee pinta mataksi.

--- Lainaus päättyy ---

varmasti vähän hio(voimakkaasta hiovasta tulee mieleen joku 80:n hiekkapaperi..), mutta mulla maali oli jo 44v vanhaa niin se oli kyllä mattaa jo muutenkin.

ei siihen naarmuja kuitenkaan tule, vaha päälle niin jo kiiltää.

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate-caravaanari - 19.11.2018     kello on 13:40 ---https://www.pineline.fi/Pineline_Car_Go/ekauppa/p123-200/
Tämä on oma suosikkini.Ei yleensä tarvi harjata.Pari minuuttia antaa vaikuttaa ja pesurilla huuhtoo.

--- Lainaus päättyy ---

Kuinkahan hellävaraista ko. aine mahtaa olla butyylimassalle yms. korikiteille?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View