Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Rengaskokemuksia

<< < (4/7) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 17.11.2018     kello on 21:03 ---missäs hankookit on valmistettu?

--- Lainaus päättyy ---
Osa Euroopassa myytävistä Unkarissa, muistaakseni mulla Rimorissa (siis Fordissa) ensiasennusrenkaat tehty siellä; malli RA 08.. ja edelleen autossa alla (5kpl  :D). Ikää yli 11v ja ajettu 95tkm - pintaa kuitenki 6mm. Edessä Hankookkeja paremmat Conti Vancontact100, taaksekin laitan jos uusin.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 20.11.2018     kello on 22:46 ---Osa Euroopassa myytävistä Unkarissa, muistaakseni mulla Rimorissa (siis Fordissa) ensiasennusrenkaat tehty siellä; malli RA 08.. ja edelleen autossa alla (5kpl  :D). Ikää yli 11v ja ajettu 95tkm - pintaa kuitenki 6mm. Edessä Hankookkeja paremmat Conti Vancontact100, taaksekin laitan jos uusin.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan ne mustat ja pyöreät. Muut renkaalta vaadittavat ominaisuudet ovat häipyneet ajat sitten.

Karabiilisti:
itämaan kuraa moiset kookit...ja muut ihmeelliset merkit.

Kyllä se pitää olla conti tai misukka tai pirelli...
nokiakin oli joskus ookoo nykyjään venäläisiä nekin

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.11.2018     kello on 10:36 ---itämaan kuraa moiset kookit...ja muut ihmeelliset merkit.

--- Lainaus päättyy ---

Niin...
Peräkärryyn vaihdoin renkaita.
Hyvin on kiinalaiset kestäneet, vaan yhdessä on ollut muotovirhe ja menee pinta vähän rajoille.
Pitänee saada jostain puolipitoinen tai ostaa uusi.
40€ näkyi olevan halvin 84 kantavuudella.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.11.2018     kello on 10:36 ---itämaan kuraa moiset kookit...ja muut ihmeelliset merkit.

Kyllä se pitää olla conti tai misukka tai pirelli...
nokiakin oli joskus ookoo nykyjään venäläisiä nekin

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on venäläiset Nokian renkaat pakussa....

Olen ymmärtänyt, että venäläisillä uudemmilla tuotantomenetelmill ä saadaan tasalaatuisempaa tuotetta, mitä Suomessa valmistetut.
Misukkaa tehdään 18 maassa. Contia ja Pireliiä ainakin 5.ssä eri maassa kumpaakin. Muun muassa Romaniassa ja Turkissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View