Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ranskan ympäriajo

<< < (13/25) > >>

Alan:
^

Jep, kiitos toivotuksista ja hyvä huomio; silmät auki mennään ja kaikki katsellaan, mitä keretään.

Vaan alkuun pistetään ajaen, muuten ei ole mahdollista nähdä kunnolla uutta. Kohteet ovat kaukana.

Sit reissun jälkeen töihin lepäämään.

K.E.V:
Tuo Birkensee Laatzenissa ihan hyvä. Olin siellä yönyli vuonna 1ja2 . Ajelin kylläkin Finnjetiltä sinne. Oisko parikymmentävuotta sitten tms. Lähellä moottoritietä ja matkakin sopiva.

Alan:
^

Kiitti. Missäpä et olisi ollut, ja se on hyvä se.  :D

K.E.V:
Usko tai älä. Olin aika untuvikko ainakin päästäni.  ;)  En ollut hirveästi varannut evästä kun ajattelin kauppaan meneväni siellä.  :-[  No ei ollut auki ja alueen kioski oli siihen aikaan (ainakin) huonosti varustettu. Hyvin silti meni, ei nälkään kuoltu ja seuraavana päivänä sai kaupasta evästä lisää. Täältä on niin turha ostaa kuin jotain pientä. Saksassa paremmat valikoimat ruoassa . Samalla ostaa kuin vähän janonsammuttajaa.

Alan:
^

Kaikki on aloittaneet joskus.

Ruokavarastoista sen verran, että tykkään ottaa valmiiksi sellaisen tsetin hyväksi koettua ja vähän tilaa vievää kuivamuonaa sekä säilykkeitä, että aina selviää, jos unohtuu kaupassa käydä tai jostain syystä (kuten stau viime reissulla kerran) ei ehdi ajoissa. Nyt tulee lähdettyä vielä vasten sunnuntaita.

Kun rehellinen olen, niin oikeasti yli puolet tuosta varmuusvarastosta tulee takaisin. Käytetään sitten tulevilla reissuilla.

Onneksi aina saa tuoretta leipää.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View