Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Ranskan ympäriajo
88k5:
Piti ihan mielenkiinnosta kilkutella Alanin alkuviestin reitti mapsiin tai siis sen reitin puolikas :P
Minä kun olen varustettu vain "visuaalisella muistilla" ::) Nimet kun ei sano hetkenpäästä mitään :D
N. 5tkm, esim. 4koa; jos vaikka vain arkipäivät laskis ajamiseen --> 250km / pv. Jonkun pävän kun ottaa tuplana, niin johan noita ajamattomia 1½ viikon edestä kertyy helposti :o Tai laivamatkat pois niin 1 vkon edestä..
Btw. missäs se Euroopan suurin kanjoni oli / nimi (Ranska) ???
vesako:
Tara-joen laakso. Montenegrossa ?
88k5:
Piti käydä etuteltan puolelta tonkimassa - Verdonin kanjonia tarkoitin :)
EDIT; Joo, ilmaus "suurin" onkin jotain ranskalaisuutta, mutta Tara taitaa kyllä syvin ::)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.01.2011 kello on 17:43 ---Piti ihan mielenkiinnosta kilkutella Alanin alkuviestin reitti mapsiin tai siis sen reitin puolikas :P
Minä kun olen varustettu vain "visuaalisella muistilla" ::)
--- Lainaus päättyy ---
Jep, suunnilleen noin, mutta ajanlaskun osalta ei ihan. Aikaa on 31 vrk alkaen jostain Hahnin eteläpuolelta (yksin ajan vaikka 800 km päivässä...), koko kierros sieltä Traveen karkealla arviolla 4300 km, en ole vielä laskenut tarkkaa. Kyllä siihen jokunen 400-500 km päivä tulee, mutta ei montaa, silloin ajetaan moottoritietä ja olosuhteiden salliessa marssivauhti voi olla Ranskassa 100-110 km/h.
Tavoite on pitää ajomatkat muilla siirtymillä juurikin siellä 200 - 250 km kantturoissa. Pisin paikallaoloaika yhteen menoon on 5-6 päivää.
-------------
Verdon on nähty, upeaa seutua. ;)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.01.2011 kello on 17:57 ---Piti käydä etuteltan puolelta tonkimassa - Verdonin kanjonia tarkoitin :)
EDIT; Joo, ilmaus "suurin" onkin jotain ranskalaisuutta, mutta Tara taitaa kyllä syvin ::)
--- Lainaus päättyy ---
Hienon linkin laitoit.
No, olen nyt senkin paikan ajanut. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta