rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkustajailmoitus leirintäalueilla  (Luettu 15525 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #15 : 10.11.2018 kello on 13:04 »
Tuurissa kysyttiin tänä vuonna saako tiedot olla valmiiksi heidän rekistereissä että joka käyntiä varten ei tarvitse kaikkia tietoja täyttää alusta uudeelleen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:24
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #16 : 10.11.2018 kello on 13:20 »
Tuurissa kysyttiin tänä vuonna saako tiedot olla valmiiksi heidän rekistereissä että joka käyntiä varten ei tarvitse kaikkia tietoja täyttää alusta uudeelleen.

Allekirjoititko sopimuksen asiasta. Suullinen sopimus ei taida riittää

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #17 : 10.11.2018 kello on 14:07 »
Allekirjoititko sopimuksen asiasta. Suullinen sopimus ei taida riittää

Muistelen että kuponkiin oli lisätty kohta jossa asiaa kysyttiin. Eli allekirjoitin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #18 : 10.11.2018 kello on 14:37 »
Tässä joku vuositakaperin (10, yli tai alle  :-X) SFC-korttiin kun tuli se mustaraita - ideana oli (kait), että kortissa olis käyttäjän henkilötiedot, jopa passinumerokin..

Rairanta oli ensimmäisiä paikkoja, jossa korttia höylättiin. Porttikopilla vain tuli koneesta, jonkun toisen tiedot mankkunauhalta  :laugh:
Jotain juttua oli tuolla etuteltalla asiasta, ja kommenttini jälkeen h:linnasta oltiin yhteydessä. Postittivat uuden kortin - kuulemma muutamia vastaavia..

Niin, CKE -kortissa vastaavat tiedot. Ruotsissa vaaranijärjestöt menivät kimppaan cke-korttifirman tuotteen kanssa. Suomessa vaan Leirintäalueyhdisty s (aka CKE) ja SFC taitavat olla aika vihulaisia, ja koko kortilla tunnistautuminen tais kuolla? Tai kertokaapa mikä tilanne nykyään..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #19 : 10.11.2018 kello on 14:45 »
Tässä joku vuositakaperin (10, yli tai alle  :-X) SFC-korttiin kun tuli se mustaraita - ideana oli (kait), että kortissa olis käyttäjän henkilötiedot, jopa passinumerokin..

Rairanta oli ensimmäisiä paikkoja, jossa korttia höylättiin. Porttikopilla vain tuli koneesta, jonkun toisen tiedot mankkunauhalta  :laugh:
Jotain juttua oli tuolla etuteltalla asiasta, ja kommenttini jälkeen h:linnasta oltiin yhteydessä. Postittivat uuden kortin - kuulemma muutamia vastaavia..

Niin, CKE -kortissa vastaavat tiedot. Ruotsissa vaaranijärjestöt menivät kimppaan cke-korttifirman tuotteen kanssa. Suomessa vaan Leirintäalueyhdisty s (aka CKE) ja SFC taitavat olla aika vihulaisia, ja koko kortilla tunnistautuminen tais kuolla? Tai kertokaapa mikä tilanne nykyään..

Ruotsissa lukevat nykyään kännykältä vaan koodin kun menee campingille.
Mulla on ruotsin CKE itse asiassa kun eivät ymmärtäneet campingillä suomessa saadun paperiläpyskän päälle niin tekivät heti kunnon kortin. Ei maksanut edes mitään kun maksun olin suomeen maksanut.
Sitten on menty mobiilikortin kanssa. Suomessa ollaan ihmeissään pitäisikö kännykkä ottaa pantiksi  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #20 : 10.11.2018 kello on 14:49 »
Ruotsissa lukevat nykyään kännykältä vaan koodin kun menee campingille.
Sveduilla joki appi?

Vai CKEn My Camping Key
Onko Suomessakin käytössä?

E: joo, mullakin ruottista hommattu CKE-muovi kun kerran oli tarpeen. Sitten pari tarraa tilannu. Nyt jo usemman vuoden vanha - joko vanhentunut systeemi?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #21 : 10.11.2018 kello on 15:28 »
Minulla on noita matkustajailmoituks ia valmiiksi tietokoneella täytettynä ja kasa kopioituna asuntovaunussa valmiina, ilman henkilötunnuksen loppuosaa.

Toimii hyvin. Aina kun menee alueelle niin otan valmiiksi jo sen täytetyn ilmoituksen ja jätän sen ilmoittautumiseen.

Eipä ole kukaan koskaan puhunut mitään.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #22 : 10.11.2018 kello on 15:33 »
Sveduilla joki appi?

Vai CKEn My Camping Key
Onko Suomessakin käytössä?

E: joo, mullakin ruottista hommattu CKE-muovi kun kerran oli tarpeen. Sitten pari tarraa tilannu. Nyt jo usemman vuoden vanha - joko vanhentunut systeemi?

My Camping Key. Ei toimi kuin jortin korvikkeena (tai siis ainoana korttina kun fyysinen kortti puuttuu)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #23 : 10.11.2018 kello on 15:40 »
Minulla on noita matkustajailmoituks ia valmiiksi tietokoneella täytettynä ja kasa kopioituna asuntovaunussa valmiina, ilman henkilötunnuksen loppuosaa.

Toimii hyvin. Aina kun menee alueelle niin otan valmiiksi jo sen täytetyn ilmoituksen ja jätän sen ilmoittautumiseen.

Eipä ole kukaan koskaan puhunut mitään.
Juu, niin mullakin vanhastaa noita jokunen printattu. Vetäsen tarvittaessa perheenjäsenien nimiä yli, jos ei matkassa.. yleisillä viimeksi. En muista viimeksi sfc-alueilla muutakuin "kortti lasiin", vähäänaikaan lappua antanut.

Mutta onko tuo Sfc-kortilla "tunnistautuminen" ihan kuollut, vai toimiva (vain) sfc alueilla? Isäntänä olleet varmaan vastaavat..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:43
  • viva la France
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #24 : 10.11.2018 kello on 16:58 »
kyllä kesällä Hietasaaressa piti ihan itse koko lappu täyttää😉

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #25 : 10.11.2018 kello on 17:02 »
kyllä kesällä Hietasaaressa piti ihan itse koko lappu täyttää😉

Siellä oli varmaan ATK rikki  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.03.2021 kello on 15:44
  • Ei ole riemulla rajaa kun Fiatilla ajaa.
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #26 : 11.11.2018 kello on 09:29 »
Tuurissa kysyttiin tänä vuonna saako tiedot olla valmiiksi heidän rekistereissä että joka käyntiä varten ei tarvitse kaikkia tietoja täyttää alusta uudeelleen.
  Kysytty on multakin ja siihen suostuin,mutta olen huomannut että riippuu paljon vastaanoton virkailijasta. Jostain ihmeen syystä jotkut haluaa lapun täytettävän vaikka tiedot olisikin siellä rekisterissä. Pohjoisen reissulla mennessä ei tarvinut täyttää lappua,mut takas tullessa piti.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #27 : 11.11.2018 kello on 11:03 »
  Kysytty on multakin ja siihen suostuin,mutta olen huomannut että riippuu paljon vastaanoton virkailijasta. Jostain ihmeen syystä jotkut haluaa lapun täytettävän vaikka tiedot olisikin siellä rekisterissä. Pohjoisen reissulla mennessä ei tarvinut täyttää lappua,mut takas tullessa piti.

Mulla on ollut jo useamman kerran Tuurissa tiedot koneella valmiina, oisko pari vuotta ainakin. Muilla alueilla menty pelkällä syntymäajalla ja ei ole vielä ainakaan loppuosia kyselleet.


*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.03.2021 kello on 15:44
  • Ei ole riemulla rajaa kun Fiatilla ajaa.
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #28 : 11.11.2018 kello on 11:51 »
Mulla on ollut jo useamman kerran Tuurissa tiedot koneella valmiina, oisko pari vuotta ainakin. Muilla alueilla menty pelkällä syntymäajalla ja ei ole vielä ainakaan loppuosia kyselleet.
Lisätäkseni tuohon  edelliseen viestiini kans että vuoden takaa multakin ottivat tiedot koneelle. Ihmeellistä että meno matkalla oli kuitenkin vähän yli puolvuotta viime käynnistä eikä tarvinut täyttää. Takas tullessa noin parin viikon päästä piti täyttää.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Matkustajailmoitus leirintäalueilla
« Vastaus #29 : 11.11.2018 kello on 21:19 »
Hotelleissakin noita matkustajailmoituks ia aina kysellään mutta eivät ole kertaakaan valittaneet kun jättää loppuosan sotua pois.
Jos jos kysyvät niin sitten saavat kaivaa samantien GDPR selosteensa esille....ja käynnin jälkeen toimittaa tiedot rekisteristä.
Laki kun sanoo että ne on saatava.