Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Isänpäivä 2018
Alan:
Aamulla ehtii olla passattavana kotona ja puolilta päivin mennä kylään apelle ja anopille. Sitten kohti Helsinkiä työasioissa.
Rauzi:
Paistan edellisyönä ekan harjoituskinkun. Yleensä kerkeen muutaman paistaa ennen joulua.
Luulen että noista viidestä möykeröstä joku riiviöineen ja läskipäineen (puolisot) kerkee appeelle. Kiva kun riiviötki tykkää kinkusta ja hapankaalista. Laatikot vasta jouluna.
Tarvasjoki:
Taas on kulutusjuhlat huipussaan .
"Masi":
Mulla se vasta onkin yhtä juhlaa, kun on isänpäivä syksyllä ja toinen alku kesäästä kesäkuun toisena sunnuntaina. ;)
https://www.beleven.org/feest/vaderdag_belgie
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 8.11.2018 kello on 17:22 ---Taas on kulutusjuhlat huipussaan .
--- Lainaus päättyy ---
Tuntisinko syyllisyyttä siitä että paistelen sikaa kuten on tehty tuhannet vuodet. Maapallo on ylikansoittunut, onko se sian tai minun vika. Kulutusjuhlaa se ei ole, syön päivittäin jotakin, tälläkertaa sikaa. Poro on parasta. Sitä syödään joulun jälkeen. Ja peuraa, hirveä... On se hirveää. On pakkasessa pala karhuakin. En heitä roskikseen saadakseni hyvän omatunnon, vaan heitän naamaani saadakseni makuelämyksen.
Tarkoitatko ihan tosissasi että isämpäivä lounaspöydässä pitäs istua syyllisyyttä tuntien pohtimassa elämän raadollisuutta ja miten tuhoamme maailman. Juokse mutkille. Muutaman kinkun kun loppuvuodesta paistan niin jos se maailman tuhoaa niin joutaa menemään. Sellasta maailmaa mihinkään tarvita. Ongelmat on muualla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta