Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Elämäntapamatkailua

<< < (2/3) > >>

Oulaa:
Tällaiset aloitukset pitäisi laissa kieltää ::)
Kun talon pitäminen ei kiinnosta enää kun sen minkä pakko on.
Nykyisillä vesi-,sähkö-,vakuutus-,tie-,kiinteistövero-,jätemaksuilla jo kattaisi melkoisen leireilyn maailmalla
 Kun rohkeus vain antaa myöten laittan kaiken  sileäksi.
Mutta sitä mitä sen jälkeen tapahtuu ei tiedä ukko jumalakaan .

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  5.11.2018     kello on 10:59 ---Mutta sitä mitä sen jälkeen tapahtuu ei tiedä ukko jumalakaan .

--- Lainaus päättyy ---
Eikä kukaan tiijä mitä huomenna tapahtuu. Suunnitelmia on, mutta...

teebasso:
Sitku....pieni kertomus pienestä elämästäni kun kohta seite kymppiä ohitan. Tulipa hankittua eka asuntovaunu joskus -79 kesällä. Kovasti niillä likkuttiin ja haaveiltiin ulkomaillekkin menosta. Ja sitku .. No,ensin laivalla lentsikoilla yms.tavoilla perinteiset matkakohteet  lähellä ja kaukana. Kyllästyyhän niihin ja seuraavaksi rakentelemaan retkeilyautoa euroopparundeihin. Lapset jo aikuistuivat ja harrasteet eriytyivät. Eiku vaimolle sanomaan että sitku on mennyt niin nytku... Työvelvoite yhteiskunnalle kohta tehty ja lapset pärjää omillaan. Nojoo..eihän se aina mene niinkuin haaveillaan. Kuitenkin sinnepäin..Sattui vaan niin että syöpä vei kumppanin ja kaveriahan ei jätetä. Joten olin hänen omaishoitajansa muutamia vuosia.  Yrittäjä elämään tuollainen sessio teki ei aina hyvää tee. Varsinkaan "massin"tienoille.  No,mitäs täällä va!itetaan. Ei mitään. Hengissähän ollaan. Pitihän se sitten yrittää toteuttaa se sitku.... Muutettuani "pusikkoon" ja toteuttaessani inkkarielämää muutaman vuoden sairestuin ite.
Kuolemanvakavasti sanoi lääkäri. Tiesinhän minä kun isäni oli menehtynyt samaan tautiin. No... Sitku kovat hoidot oli ohi niin takaisin maaseudulle. Toki olin kivitalossa vähän aikaa kun pitää kuitenkin olla oikea luukku. Nyt kymmenes tai mikälie aika matkailuvaunussa asumista on takana eikä suurta hinkua kaapuntiin ole. Reissaaminen on hieman hiipunut.  Sinulle joka vielä "sitkuilet"  niin .. Nyt... Anna mennnä... Onnea matkaan!!

megaman:
Mä katoin puolihuolimattomast i otsikon että Elämäntapakamppailu a...  ;D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso -  5.11.2018     kello on 12:15 ---  Sinulle joka vielä "sitkuilet"  niin .. Nyt... Anna mennnä... Onnea matkaan!!

--- Lainaus päättyy ---
Sitku (sitten kun...), mutku (mutta kun...), voiku (voikun olisin...). Siispä nytku.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View