Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vinkkejä ensimmäisen vaunun hankintaan?

<< < (3/12) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karavaanilady -  1.11.2018     kello on 22:42 ---Tuota suihkun tarpeellisuutta olen miettinyt itsekin, mutta jotenkin mukavamman kokoinen tuo ns erillinen koppi ja oven ulkopuolella pesuallas. Tiukan paikan tullen kuitenkin olisi kiva jos suihkussa voisi satunnaisesti käydä myös vaunussa. Turhia läträämättä tietty... Tämä naisen yritys kaunistautumiseenki n olisi ehkä mukavampaa tuossa vaunun puolella kuin pienessä ahtaassa vesassa...  :D

Ehkä tarvittaessa sinne saisi mukavammin esim lasketteluvaatteet kuivamaan? Missä kuivatatte esim sukset, jos käytte laskettelmassa. Niitää tuskin voi suoraan sängyn alle sujauttaa. Siihenkin mietin, että tuo erillinen wc/suihkukoppi olisi tilavampi, voisi nostaa hetkeksi sinne suksetkin kuivumaan.

Samoin minun täytyy miettiä minne sijoitan kissan vessan...

Monenlaista pähkäiltävää kyllä riittää, juuri niiden omien tarpeiden, ehkä jopa kuviteltujen suhteen, ja siksi tervetulleita nämä vinkit eri ominaisuuksien atarpeellisuudesta.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa vinkkaamassani Polarissa ja monessa muussakin on nk suksiluukku ,eli sukset työnnetään siitä luukusta sisään, ovat lämpimässä tilassa eturyhmän alla. Siellä on kourumainen ulosvedettävä kelkka johon mahdollinen vesi valuu suksista.

Ei kait ahtaissa kopeissa kukaan käy suihkussa , pitää seistä pallin päällä kietoutuneena muoviverhoon (mikä liimautuu vartalon ympärille) , toista kunnon suihkuhuoneessa. Missä voi pitää vaikka kissan vessan kun ei käytä sitä.

Turhan Höpöttäjä:
Tyhjästä on paha nyhjästä. Pitää olla melkoinen "ostofakiiri" jos meinaa kymppitonnilla virheettömän vaunun ostaa. 20000e tuntuu jo luotettavammalta.

Alan:
Minä olen ostanut kymppitonnilla täysin virhettömän vaunun, joskin siitä on aikaa ja oli trumaticillinen saksanvaunu. Mutta silti. En usko, että on mahdotonta. Ei kaikki vaunut seiso kausipaikalla. Osa on käytössä sen minkä on, ja loput ajat suojassa, talvet tallissa.

20.000 eurolla saa uuden tai lähes uuden vaunun.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  2.11.2018     kello on 07:39 ---Se malli suihkusta, jonka mainitsit aloituksessa on suihkuverho ympäri siinä pienessä kopissa - koita siinä sitten pestä itsesi.
Seinien ja pohja-altaan sauma ei ole vedenpitävä, joten kaikki seinille ja oveen menevä vesi menee lattialle ja rakenteisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo suihkuverhojuttu nyt on....
Sen sijaan Hobbystä ei anna kovin hyvää kuvaa, jos märkätila ei ole vesitiivis!
Onko muitakin yhtä typeriä vaunuja?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  2.11.2018     kello on 10:41 ---Tuo suihkuverhojuttu nyt on....
Sen sijaan Hobbystä ei anna kovin hyvää kuvaa, jos märkätila ei ole vesitiivis!
Onko muitakin yhtä typeriä vaunuja?

--- Lainaus päättyy ---

On

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View