Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Mersualustainen Dethleffs 6773 pakoputki?

<< < (5/5)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 30.10.2018     kello on 10:22 ---Riston poika tuskin on pajalla putkea vääntänyt.
ja päällekkäis liitos on varsin hankala saada onnistumaan jos kyseessä on vaikka 1,5m pitkäpätkä.
laippa liitos on huomattavasti helpompi saada onnistumaan koska se laippa hitsataan siihen paikoillaan.
tapahtuu se sitteen auton alla tai jossain penkissä esim. Kattia vaihtaessa.
tehtaat on erikseen ne tekee ne koneilla ja jigeillä.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä niitä koneita on hänelläkin. Lisäksi hänellä on valmiita muhveja. Sitä ei kukaan kiellä hitsaamasta suoraan putkeen jatkoksi.

--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 30.10.2018     kello on 11:21 ---Olisko nyt kuitenkin kyseessä veli.

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 30.10.2018     kello on 11:21 ---Olisko nyt kuitenkin kyseessä veli.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.10.2018     kello on 12:14 ---
On kyllä

--- Lainaus päättyy ---

Esson baarin tietotoimisto josta tuon poika asian kuulin oli näemmä väärässä. Itse asiassa tuon sanoi parturi joka vuosia toimi samassa talossa jossa Ristolla oli ennen pajansa.

kimmok:
Mä olin siellä joskus töissä ja autoin muutossa kyllä ne koneet ja tavarat on tulleet aika tutuiksi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 30.10.2018     kello on 12:50 ---Mä olin siellä joskus töissä ja autoin muutossa kyllä ne koneet ja tavarat on tulleet aika tutuiksi.

--- Lainaus päättyy ---
Minäkin Riston henkilökohtaisesti tuntenut aika kauan ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View