Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Korkeapaineletkun vaihto
88k5:
Sen verran neuvon niitä joilla vihreänappiset (letkurikko) korkeapaineletkut ovat, tai miksei myös yksiletkuisia, että kokeilkaa avaimella ettei ihan löysässä ole se toinen pää. Pulloja vaihtaessa ainakin omassani pitää letku laittaa lenkille (toisen pullon letku kiristyy, toinen löystyy -suunnassa) ja ei kierteelle kun letku kiertymätöntä - oli aika höllässä se toinen pää.. jokainen saa pohtia jatkonsa itse, minun puolesta.
Jos korkeapaineletkusta kiertämällä käsin se tiivisteellinen pää pyörähtää/aukeaa..
E: lainakuvituskuvaa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 31.10.2018 kello on 13:19 ---Sen verran neuvon niitä joilla vihreänappiset (letkurikko) korkeapaineletkut ovat, tai miksei myös yksiletkuisia, että kokeilkaa avaimella ettei ihan löysässä ole se toinen pää. Pulloja vaihtaessa ainakin omassani pitää letku laittaa lenkille (toisen pullon letku kiristyy, toinen löystyy -suunnassa) ja ei kierteelle kun letku kiertymätöntä - oli aika höllässä se toinen pää.. jokainen saa pohtia jatkonsa itse, minun puolesta.
Jos korkeapaineletkusta kiertämällä käsin se tiivisteellinen pää pyörähtää/aukeaa..
--- Lainaus päättyy ---
Tuon 6 vuoden aikana ei itsellä löystyneet kertaakaan. Tosin letkut meni suoraan kun säädin oli pullojen välissä
88k5:
En pysty sanomaan onko mulla löystynyt vai uudesta asti höllässä ollut kun sen kerran 10 v käytön jälkeen asian havaitsin..
Maahantuonnissa varmaan meidänversion letkua kirrattu paikalleen.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 31.10.2018 kello on 13:19 ---Sen verran neuvon niitä joilla vihreänappiset (letkurikko) korkeapaineletkut ovat, tai miksei myös yksiletkuisia, että kokeilkaa avaimella ettei ihan löysässä ole se toinen pää. Pulloja vaihtaessa ainakin omassani pitää letku laittaa lenkille (toisen pullon letku kiristyy, toinen löystyy -suunnassa) ja ei kierteelle kun letku kiertymätöntä - oli aika höllässä se toinen pää.. jokainen saa pohtia jatkonsa itse, minun puolesta.
E: lainakuvituskuvaa
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla näkyy olevan kuvan mukaisia hilavitkuttimia kaasupullokotelossa . Pulloa vaihtaessa huomasin yhden vempeleen lämpiävän. Ymmärrän että joku niistä on paineenalennusventt iili, mutta mitä nämä muut on. ::)
K.E.V:
Voi olla paineensäädin jossa lämmitys
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta