Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Korkeapaineletkun vaihto

<< < (3/7) > >>

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 28.10.2018     kello on 20:23 --- kuten vaeltaja sanoi, myös pullon vaihto pitäisi olla luvan varaista koska riskit ovat yhtä suuret.

--- Lainaus päättyy ---
tuohan olisikin hyvä idea. Kaupan kassan tyttö pienen koulutuksen jälkeen vaihtaisi pullon, eikä tarttes itse könytä pullokotelossa selkä väärällään. Tietysti ottaisivat jonkun palvelumaksun, mutta väliäkö hällä ^-^

sepej:
Se pullo kun yleensä tyhjenee yöllä neljän aikaan, mistäs se vaihtaja silloin löytyy? :o

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 29.10.2018     kello on 09:37 ---Se pullo kun yleensä tyhjenee yöllä neljän aikaan, mistäs se vaihtaja silloin löytyy? :o

--- Lainaus päättyy ---
Mitähän tälläkin oli otsikon kanssa tekemistä.....
Edit: Joutuuko korkeapaineletkun silloin vaihtamaan? Itse olen vaihtanut pelkän pullon....

juzzi:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 29.10.2018     kello on 08:00 ---tuohan olisikin hyvä idea. Kaupan kassan tyttö pienen koulutuksen jälkeen vaihtaisi pullon, eikä tarttes itse könytä pullokotelossa selkä väärällään. Tietysti ottaisivat jonkun palvelumaksun, mutta väliäkö hällä ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tapauksessa kaupan pitää olla auki yötä päivää ja yöpyminen hoitaa pullovaraston vieressä, koska ainakin itsellä pullo loppuu yleensä keskellä yötä  :D Tai sitten automaattinen pullonvaihtaja pitää olla pakollinen varuste vaunussa.

Muoks: KEV muuten tulee vilu  ;D

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 29.10.2018     kello on 09:46 ---Tässä tapauksessa kaupan pitää olla auki yötä päivää ja yöpyminen hoitaa pullovaraston vieressä, koska ainakin itsellä pullo loppuu yleensä keskellä yötä  :D Tai sitten automaattinen pullonvaihtaja pitää olla pakollinen varuste vaunussa.

Muoks: KEV muuten tulee vilu  ;D

--- Lainaus päättyy ---
pitänee näitä tilanteita varten hankkia itselle kaasuasentajan pätevyys.  ;)
Äläkee ottako tätä niin vakavasti ^-^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View