Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Korkeapaineletkun vaihto
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 28.10.2018 kello on 20:23 --- kuten vaeltaja sanoi, myös pullon vaihto pitäisi olla luvan varaista koska riskit ovat yhtä suuret.
--- Lainaus päättyy ---
tuohan olisikin hyvä idea. Kaupan kassan tyttö pienen koulutuksen jälkeen vaihtaisi pullon, eikä tarttes itse könytä pullokotelossa selkä väärällään. Tietysti ottaisivat jonkun palvelumaksun, mutta väliäkö hällä ^-^
sepej:
Se pullo kun yleensä tyhjenee yöllä neljän aikaan, mistäs se vaihtaja silloin löytyy? :o
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 29.10.2018 kello on 09:37 ---Se pullo kun yleensä tyhjenee yöllä neljän aikaan, mistäs se vaihtaja silloin löytyy? :o
--- Lainaus päättyy ---
Mitähän tälläkin oli otsikon kanssa tekemistä.....
Edit: Joutuuko korkeapaineletkun silloin vaihtamaan? Itse olen vaihtanut pelkän pullon....
juzzi:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 29.10.2018 kello on 08:00 ---tuohan olisikin hyvä idea. Kaupan kassan tyttö pienen koulutuksen jälkeen vaihtaisi pullon, eikä tarttes itse könytä pullokotelossa selkä väärällään. Tietysti ottaisivat jonkun palvelumaksun, mutta väliäkö hällä ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Tässä tapauksessa kaupan pitää olla auki yötä päivää ja yöpyminen hoitaa pullovaraston vieressä, koska ainakin itsellä pullo loppuu yleensä keskellä yötä :D Tai sitten automaattinen pullonvaihtaja pitää olla pakollinen varuste vaunussa.
Muoks: KEV muuten tulee vilu ;D
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 29.10.2018 kello on 09:46 ---Tässä tapauksessa kaupan pitää olla auki yötä päivää ja yöpyminen hoitaa pullovaraston vieressä, koska ainakin itsellä pullo loppuu yleensä keskellä yötä :D Tai sitten automaattinen pullonvaihtaja pitää olla pakollinen varuste vaunussa.
Muoks: KEV muuten tulee vilu ;D
--- Lainaus päättyy ---
pitänee näitä tilanteita varten hankkia itselle kaasuasentajan pätevyys. ;)
Äläkee ottako tätä niin vakavasti ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta