rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kemssan aineet.  (Luettu 33535 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #15 : 15.03.2012 kello on 08:12 »
Meillä kans noi annospussit käytössä, helppoja säilyttää weskin kaapissa, ei tartte varoa jäätymistä eli käytösssä ympäri vuoden.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #16 : 15.03.2012 kello on 10:14 »
Johonkin muuhun ketjuun jo kirjoitin, että halpa-aineita kannattaa välttää. Haisevat vaan eivät toimi.

Mulla sininen tai nuo säkit, jotka ovat varalle.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #17 : 15.03.2012 kello on 10:57 »
Johonkin muuhun ketjuun jo kirjoitin, että halpa-aineita kannattaa välttää. Haisevat vaan eivät toimi.

Mulla sininen tai nuo säkit, jotka ovat varalle.

just niin Alan
kerran ostin Tuurista
tarjouksella 3 kanisteria 10e  ???
juu halpaa oli .. mut ihan kaamee hajusta
en voinut käyttää
vaan likkakamu joka vuokraa as.autoja
otti ne käyttöön
vähän säälin vuokralaisia  ::)
no tuo pussi juttu mitä täällä onkin hyväksi kehuttu
on hyvä ja näppärä käyttää
mutta tosiaan se hinta oli Valasrannalla 18e purkki
no niino saahan niitä halvemmallakin 16 e on ollut jossain myynnissä
mut en nyt muista just missä
kun on tuota vielä, ettei ole tarvetta uuteen purkkiin ollut  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #18 : 15.03.2012 kello on 15:05 »
En muista tuon purkin kappalemäärää, mutta aineena hyvä ja tehokas. Kesäaikana saatan jättää mustat vedet viikoksi autoon, eli tyhjentää säiliön ainoastaan joka toinen käyttökerta ja sekään tuon kanssa ei ole ongelma. Ja kuluna kuitenkin pieni vaikka usein tyhjentelee.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 16:37
  • Oulun seudulta
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #19 : 15.03.2012 kello on 16:55 »
ei tartte varoa jäätymistä eli käytösssä ympäri vuoden.

Meillä litkukannu ympäri vuoden vaunussa ja litkun jäätymisestä en ole huomannut mitään haittaa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #20 : 15.03.2012 kello on 23:13 »
Olen käyttänyt sitä ainetta, mitä myytiin ennen sinisenä 1,5 l:n pullossa hintaan 65 FIM. Raaka-ainekustannus ilman pulloa oli n. 1 FIM. Ostin jokusen pullon, mutta kun huomasin, että vaikuttavan aineen pitoisuus oli 10 %, rupesin tekemään samaa tavaraa itse ilman väriainetta ja hajustetta ja pienemmällä vesimäärällä. Viisi vuotta vanhassa autossani on avaamatta auton mukana tulleet nesteet.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:35
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #21 : 16.03.2012 kello on 08:31 »
Olen käyttänyt sitä ainetta, mitä myytiin ennen sinisenä 1,5 l:n pullossa hintaan 65 FIM. Raaka-ainekustannus ilman pulloa oli n. 1 FIM. Ostin jokusen pullon, mutta kun huomasin, että vaikuttavan aineen pitoisuus oli 10 %, rupesin tekemään samaa tavaraa itse ilman väriainetta ja hajustetta ja pienemmällä vesimäärällä. Viisi vuotta vanhassa autossani on avaamatta auton mukana tulleet nesteet.

Onko aineen koostumus ammattisalaisuus?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #22 : 16.03.2012 kello on 08:39 »
Jep, kerro Vesseli lisää.  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #23 : 16.03.2012 kello on 23:52 »
Onko aineen koostumus ammattisalaisuus?
Ei se ole ammattisalaisuus. Pullon etiketissä luki, jos oikein muistan, sis. 10 % formaldehydiä (väärin kirjoitettu), (vesiliuoksena formaliinia, kirjoittajan lisäys), ja 15 % metanolia (stabilointiaine), mikä tuossa formaldehydipitoisu udessa oli täysin turha. Molemmat ovat myrkyllisiä, mutta aika nopeasti luonnossa hajoavia tuotteita. Lisäksi siinä oli väriainetta ja hajusteita ja vettä. Tuote poistui markkinoilta ilmeisesti myrkyllisyytensä takia. Molemmista aineista löytyy Googlettamalla OVA-ohje (onnettomuuden vaaraa aiheuttavat aineet)

En tiedä, miten näitä on saatavilla. Molemmat ovat apteekkitavaraa ja sielläkin hinta on aikamoinen. Minulla ei ollut ongelmaa, kun olin työssä ollessani tekemisissä molempien aineiden kanssa n. 40 vuotta, jona aikana valvonnassani kulki tavaraa n. 4 miljoonaa tonnia. Voin edelleen ostaa sieltä "asevelihintaan", kun kemikaalien käsittelyluvat ovat voimassa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #24 : 17.03.2012 kello on 06:49 »
Kyllä normaali wc-paperi liukenee,itse käytän sitä sinisessä kanisterissa olevaa,voi tyhjentää luontoon !!

Niin, minkä merkkistä on se WC-aine, joka toimii ja "voi" tyhjentää luontoon.   ::) ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:31
  • seniori
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #25 : 17.03.2012 kello on 10:55 »
Vapaa-ajan tarviketalossa näyttää olevan uusi tuote Aqua Kem Natural annospussit wc:n-alasäiliöön. Hinta tietysti korkeampi kuin ed.vast. Aqua Kem Sachets:ssa.  Mitään tarkempaa tietoa kompostoitumisesta ja luonnossa hajoamisesta ei ole.  Mistä löytyisi käyttöturvallisuust iedote?

http://www.vapaa-aika.com/vesi-wc/wc-laitteet-ja-tarvikkeet/wc-kemikaalit-ja-tarvikkeet/aqua-kem-natural.html
« Viimeksi muokattu: 17.03.2012 kello on 11:02 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:56
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #26 : 17.03.2012 kello on 10:57 »
Vapaa-ajan tarviketalossa näyttää olevan uusi tuote Aqua Kem Natural annospussit wc:n-alasäiliöön. Hinta tietysti korkeampi kuin ed.vast. Aqua Kem Sachets:ssa.  Mitään tarkempaa tietoa kompostoitumisesta ja luonnossa hajoamisesta ei ole.  Mistä löytyisi käyttöturvallisuust iedote?

http://www.vapaa-aika.com/vesi-wc/wc-laitteet-ja-tarvikkeet/wc-kemikaalit-ja-tarvikkeet/aqua-kem-natural.html

Oisko joku näistä;  ::)
http://www.kaha.fi/ktt.php?id=43&d=/Thetford

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:31
  • seniori
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #27 : 17.03.2012 kello on 11:00 »
Kiitos, mutta eipä ollut. Tässä kuva

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:56
Vs: Kemssan aineet.
« Vastaus #28 : 17.03.2012 kello on 11:05 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24