Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Googlen sovelluskauppa
megaman:
Niin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka pukki tois… *<:-)
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 22.10.2018 kello on 12:58 ---Niin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka pukki tois… *<:-)
--- Lainaus päättyy ---
Jep, ootellaan! Ja annetaan sen luottokortin numeron olla piilossa Googlelta.
Oulaa:
Kaupoissa missä voi maksaa PayPal tilillä ei sun kortin tiedot mene minnekkään muualle.
Ja tuo Paypal vastaa turvallisesta ostamisesta silloin kun sen maksutapaa voi verkko-ostoksessa käyttää.
Olen tyytyväisenä käyttänyt tätä jo pitkään enkä myöskään kirjoita pankkikorttini numeroa netissä kellekkään muulle.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.10.2018 kello on 17:09 ---Kaupoissa missä voi maksaa PayPal tilillä ei sun kortin tiedot mene minnekkään muualle.
Ja tuo Paypal vastaa turvallisesta ostamisesta silloin kun sen maksutapaa voi verkko-ostoksessa käyttää.
Olen tyytyväisenä käyttänyt tätä jo pitkään enkä myöskään kirjoita pankkikorttini numeroa netissä kellekkään muulle.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan nyt puhutaan hieman eri asiasta?
Kymmenkunta vuotta olen PayPalia käyttänyt ja homma on toiminut ihan ok.
Mutta, eikös Googlen kohdalla käy niin, että jos annat sinne ennakkoon PayPalisi tiedot, niin heillä on sen jälkeen piikki auki, eli eivät kysele maksajalta hyväksymistä sen jälkeen?
Minulla on sellainen tunne, että Google ei hyväksy PayPalia maksumuodoksi, ellei PP:n kanssa ole sovittu automaattisesta kortin laskutuksesta. Jos siirrät pankkisiirtona rahan etukäteen PP tilillesi, niin tätä G ei hyväksy maksutiliksi?
Voin myöntää olevani väärässä, jos joku toisin todistaa?
"Olen tyytyväisenä käyttänyt tätä jo pitkään enkä myöskään kirjoita pankkikorttini numeroa netissä kellekkään muulle" , eli olet antanut vapaat kädet laskuttaa tiliäsi? Jos oikein ymmärrän?
Mutta, jokainen toimikoon omalla tavallaan. Yhtä ainoaa oikeaa toimintatapaa ei ole.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 22.10.2018 kello on 12:44 ---
Sopii varmaan jollekin, jossain kaupassa ,,,, "vaihtorahat" jää sitten johonkin?
--- Lainaus päättyy ---
Nehän jää sun tilille odottamaan muista ostoja
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta