Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Lisävalojen asennus
Oulaa:
Aika moni bixenon näyttää olevan 37,5
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 21.10.2018 kello on 16:29 ---https://www.youtube.com/watch?v=HRcq3OyRvXE
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta videosta heräsi kysymys, miksi uudenkarheassa autossa ei käytetä auton omia valmiuksia noille lisäpitkille?
Mulla -05 mallisessa laitettaisiin katkaisija keskikonsoliin, sulake sulakerasiaan ja otettaisiin lampuille virta konehuoneen kulmassa olevasta liittimestä ;D
88k5:
^
Ja, jos mennään tuohon videon autoon, niin mitäs laillisesti sinne saa laittaa?
Skeidassa taitaa olla biXenonit + H1/H7 apupitkät tehtaan puolesta umpioissa (siksi pipohanskakundi ;D "pitkänkarvan" löysi), ja varmaan ref 37.5. eli 25 jää vajaaksi..
Muttapa laki ei neljää pitkää enempii anna henkilöbiileihin laittaa - alkuperäisiä ei saa pimennettyä, eli lisä-lisäpitkä ovat autloov... Yhtälailla lain hämärää rajaa voi tunnustella laittamalla lediä/xenonia sen oem-hoon tilalle - paljon parempi ja näkymättömämpi tulee Thumb eikä häikäise kun sen mitä pitkillä pitääkin :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.10.2018 kello on 10:46 ---
Muttapa laki ei neljää pitkää enempii anna henkilöbiileihin laittaa - alkuperäisiä ei saa pimennettyä, eli lisä-lisäpitkä ovat autloov... Yhtälailla lain hämärää rajaa voi tunnustella laittamalla lediä/xenonia sen oem-hoon tilalle - paljon parempi ja näkymättömämpi tulee Thumb eikä häikäise kun sen mitä pitkillä pitääkin :D
--- Lainaus päättyy ---
Missä pykälässä sanotaan, nykyisin, että neljää pitkää ei saisi olla...?
Olen sellaista yrittänyt löytää pykälistä, mutta ainoa raja minkä löysin oli referenssi.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.10.2018 kello on 17:14 ---Missä pykälässä sanotaan, nykyisin, että neljää pitkää ei saisi olla...?
Olen sellaista yrittänyt löytää pykälistä, mutta ainoa raja minkä löysin oli referenssi.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoitin siis >4. Neljä meni ok. Mutta vuodentakaisesta uudistuksessa lukumäärät meni uusiksi, vai katosivatko? Vain symmetriavaade jäi..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta