Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Kysymys renkaista
Lerssinen:
Joo, en ymmärrä kitkarenkaita.. Miksi ostaa renkaat jotka on huonot jokapaikassa kesällä ja talvella :P
Kesäksi kesärenkaat ja talveksi talvirenkaat (vink, talvirenkaissa on nastat).
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 17.10.2018 kello on 13:00 ---Joo, en ymmärrä kitkarenkaita.. Miksi ostaa renkaat jotka on huonot jokapaikassa kesällä ja talvella :P
Kesäksi kesärenkaat ja talveksi talvirenkaat (vink, talvirenkaissa on nastat).
--- Lainaus päättyy ---
Hah,hah, nyt tuli päivän paras Thumb Ja kuka käyttää kitkoja kesällä ::) Itselle ostin alku syksystä kitkat ja talvi käyttöön kesärenkaat erikseen.
ajuri:
Kyllä mun mielestä nyt allaolevat kitkat ovat todella hyvät myös kesällä ja hiljaisetkin. Ajetaan ehkä muutamia kertoja asuntoautolla talvirengaspakon aikana, olen niin laiska ,että ajelen mielummin kitkoilla läpi kesän. On myös kitkarenkaita jotka kestävät kuumutta ns. ympärivuotiset renkaat. No kuka tykkää mistäkin, mut on ne todella hiljaiset kun vertaan kaverin asuntoauton meteliä kesärenkailla. Makuasioita sanoi kissa kun persettään nuoli. :)
megaman:
Ja kitkat on paljon etevämmät märillä nurmialueilla, jotka muuttuu velliksi. M+S 8)
Jos ajoneuvolla ajetaan max. kymppitonni vuodessa on aika jonninjoutavaa puuhaa rengasrulettia taktikoida. Ensilumi kun yllättää karavaanarin kesärenkailla jää siinä jyrkät nousut haaveeksi ja kotiinpaluu viivästyy...
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 17.10.2018 kello on 13:20 ---Ja kitkat on paljon etevämmät märillä nurmialueilla, jotka muuttuu velliksi. M+S 8)
Jos ajoneuvolla ajetaan max. kymppitonni vuodessa on aika jonninjoutavaa puuhaa rengasrulettia taktikoida. Ensilumi kun yllättää karavaanarin kesärenkailla jää siinä jyrkät nousut haaveeksi ja kotiinpaluu viivästyy...
--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans samat ajatukset, meilläkin tulee se noin 10 tkm tai hiukka alle. Auto aina valmiina lähtöön hallissa vuodenajasta riippumatta. Kitkat kyllä kestää mulla nyt Kiinalaiset alaa vuodelta 11 ja autolla ajettu kohta 77 tkm.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta