Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Missä tänään..

<< < (3/11) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.08.2011     kello on 20:13 ---Täällä tänään. Ohoh, lipsahti viimme talven kuva. Mutta täällä kuitenkin. :D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti ensi talvi on yhtä luminen
ja kaunis.

Talvea odotellessa. ;)

seppoko:
Joensuu Lintulahden camping. Sorry. Lähetetty kännykällä. En osannut kääntää.

Edit: Kuva käännetty, admin

ihaa:
Sun kännykällä sentään pystyy kuvan lähettämään, iPhonella en ole onnistunut kuvapalvelun kautta kuvaa lataamaan, se valitse tiedosto pysyy vaan mykkänä. ::)

sipu:
vesakoo .. turilas oli vaan kyläilemäs ... meni ja söi kaik kissojen kuivat muonat tuost kuistilta ja sonti joka paikkaan sisälle ,kuin uloskin ...en  ny muista mikä turrierirotu  on , mut on mun veljentytöttären koiruus .. aivan ihana koiruudenpentu ..Hertta nimeltään .. mä häneen ihan lowena  :-* :-* :-* tuo kuva on ottettu muutamia viikkoja sitten  :)

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 12.08.2011     kello on 18:46 ---Täällä mrmrs. :D

--- Lainaus päättyy ---

Voi pirun vesako sun kanssas >:( Tuolla kuvalla sait varmistettua, että meitsi suuntaa ensviikolla kulkimensa kohden Kuhmoisia;, Heinolan, Jaalan, Mäntyharjun selkosia.

Voi elämän kevät :(
 Paiski sinä hikisiä päiviä kuum,assa verstaassasi, niin minä hikoilen kantarellikorini kanssa, käryttelen illat yksikseni nuotiota, paistellen ravaisia makkaroita. Ja joka ikinen ilta kiitän oikein kaksin käsin Luojaani, täysinäinen Brändilasi pulleissa kätösissäni, että noita vesakoita on olemassa ;D ;D ;D  

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View