Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Puukamiina matkailuautoon?

<< < (2/5) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.12.2018     kello on 23:03 ---Videon loppupuolella Joni esittelee ko(?) kaminaa

--- Lainaus päättyy ---
Kiitosta tästä Thumb hyvä viideon pätkä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 10.12.2018     kello on 19:15 ---Haaveillut saman tyylisestä ratkaisusta..laitta ahan ne kiukaitakin vaunuihin  ::)  . Ajattelin keväällä katsurilta kysellä..

--- Lainaus päättyy ---

Kysäseppä samalla palotarkastajalta, niin saa ainakin hyviä vinkkejä suojaetäisyyksiin  ;)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.12.2018     kello on 08:28 ---Kysäseppä samalla palotarkastajalta, niin saa ainakin hyviä vinkkejä suojaetäisyyksiin  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Suojaetäisyydet kohtuu hallinnassa,kun kotona ja mökillä puulämmitteiset kiukaat ja muuan pikkutakka :D

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.12.2018     kello on 08:28 ---Kysäseppä samalla palotarkastajalta, niin saa ainakin hyviä vinkkejä suojaetäisyyksiin  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Hurjan näköistä hommaa. Uuni kalustelevyn päällä ja muovinen tuuletin uunin päällä :o
Ei ole oman hengen arvostus kovin korkealla. Intoa enemmän kuin tervettä järkeä touhussa. ???

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 11.12.2018     kello on 08:45 ---Hurjan näköistä hommaa. Uuni kalustelevyn päällä ja muovinen tuuletin uunin päällä :o
Ei ole oman hengen arvostus kovin korkealla. Intoa enemmän kuin tervettä järkeä touhussa. ???

--- Lainaus päättyy ---
'
"muovinen"tuuletin :o  itse uskoisin että ne mitä olen katsellut..siis juuri nuo tuulettimet..niin ovat jotain metalliseosta. Enkä minä ainakaan asenna mitään palavan alustan päälle.
Linkki kärkkäinen

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/prego-p91-kaminapuhallin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View