Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Puukamiina matkailuautoon?
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.12.2018 kello on 23:03 ---Videon loppupuolella Joni esittelee ko(?) kaminaa
--- Lainaus päättyy ---
Kiitosta tästä Thumb hyvä viideon pätkä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 10.12.2018 kello on 19:15 ---Haaveillut saman tyylisestä ratkaisusta..laitta ahan ne kiukaitakin vaunuihin ::) . Ajattelin keväällä katsurilta kysellä..
--- Lainaus päättyy ---
Kysäseppä samalla palotarkastajalta, niin saa ainakin hyviä vinkkejä suojaetäisyyksiin ;)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.12.2018 kello on 08:28 ---Kysäseppä samalla palotarkastajalta, niin saa ainakin hyviä vinkkejä suojaetäisyyksiin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Suojaetäisyydet kohtuu hallinnassa,kun kotona ja mökillä puulämmitteiset kiukaat ja muuan pikkutakka :D
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.12.2018 kello on 08:28 ---Kysäseppä samalla palotarkastajalta, niin saa ainakin hyviä vinkkejä suojaetäisyyksiin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Hurjan näköistä hommaa. Uuni kalustelevyn päällä ja muovinen tuuletin uunin päällä :o
Ei ole oman hengen arvostus kovin korkealla. Intoa enemmän kuin tervettä järkeä touhussa. ???
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 11.12.2018 kello on 08:45 ---Hurjan näköistä hommaa. Uuni kalustelevyn päällä ja muovinen tuuletin uunin päällä :o
Ei ole oman hengen arvostus kovin korkealla. Intoa enemmän kuin tervettä järkeä touhussa. ???
--- Lainaus päättyy ---
'
"muovinen"tuuletin :o itse uskoisin että ne mitä olen katsellut..siis juuri nuo tuulettimet..niin ovat jotain metalliseosta. Enkä minä ainakaan asenna mitään palavan alustan päälle.
Linkki kärkkäinen
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/prego-p91-kaminapuhallin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta