Tekniikkakeskustelut > Projektit
Mobilvetta tekoa
x1m:
Tuota näkyy olevan useammalla merkillä tai sitten merkki on vain "cruise control" tässä yksi sukulainen brexit kielisenä
https://lupo3lklub.dk/pdf/AP900C_Installation_Manual.pdf
Ihan mielenkiintoinen projekti
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 8.03.2019 kello on 08:21 ---On se aamu hyvä kun on pirteämpänä.
tämän minä löysin ;D
Voisitteko te kielitaitoiset valaistaa minua että toimiiko tämä laitteisto pelkästään tällä Module de memorisationilla vai pitääkö siinä rinnalla olla myös joku version Module de Commande ::)
En sitten millään löydä edes tätä ohjetta Englanniksi niin osan edes ymmärtäisi.
--- Lainaus päättyy ---
Oikeestaan vain tuo ohjaimen tarve enää askarruttaa. Asennus varmaan onnistuu jos löydän nopeussignaalin sopivat.
x1m:
Jos sulla on tuo KM1 niin Rg8 ohjeessa lukee että toimii vain jonkun ohjaimista kanssa nuo muut varmaan itsekseen riittää.
Laturissa saattaa olla W liitin josta saa vaihtojännittenä usein moottorin kierroslukutiedon.
Olen töissä siksi aikaa ihmetellä :o
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: x1m - 9.03.2019 kello on 08:20 ---Jos sulla on tuo KM1 niin Rg8 ohjeessa lukee että toimii vain jonkun ohjaimista kanssa nuo muut varmaan itsekseen riittää.
Laturissa saattaa olla W liitin josta saa vaihtojännittenä usein moottorin kierroslukutiedon.
Olen töissä siksi aikaa ihmetellä :o
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, nyt helpotti. Hyllyssä pistän yksi ohjain ollakkin :)
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.11.2018 kello on 21:47 ---Kait nyt kuustonninen lämmitin lattiata lukuunottamatta kopin jokseenkin lämpimänä pitäsi jos kaasua vain riittää.
Mutta olisiko siinä mitään mieltäkään kovemmilla pakkasilla.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän puhalluslämmitys lattiaa lämmittää, jopa paremmin kuin vesikierto, kun siinä puhalletaan lämmintä ilmaa lattialle.
Toinen juttu on se onko suuttimia riittävästi ja onko ne oikeissa paikoissa.
Seinä voi olla sängyn vieressä kylmä,ellei siinä ole ilmasolaa ja sinne lämpimän ilman puhallusta.
Siinä hommassa on vesikierto parempi jos on ilmasolat tehty oiken.
Aikoinaan olimme -89 Dethleffsillä 25 ast pakkasessa, lattialla tarkeni hyvin sukkasillaan, vaikka ovi oli vain pelti, muovilevy ja ilmaa välissä.
Kaasua tosin kului aikareippaasti. Lämmitin oli Truma 5002 eli kaminalämmitin puhaltimella varustettuna.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta