Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde3010

<< < (4/4)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.10.2018     kello on 08:16 ---Minä kyllä uskon sen mitä kulkuriman kirjoittaa omastaan  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kävin tästä asiasta eileen keskustelua Rinta-joupin asentajan kanssa. Näitä musta/sinisiä pumppuja on kahdenlaisia, yhdellä johdolla olevia jotka toimiin vain 12v:la tai kahdella johdolla olevia jotka toimii 230v:la. Kuulemma 12v:n pumpun nopeutta voi säätä mutta 230v ei. Mikä sitten on oikein niin en tiedä..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 18.10.2018     kello on 09:31 ---Kävin tästä asiasta eileen keskustelua Rinta-joupin asentajan kanssa. Näitä musta/sinisiä pumppuja on kahdenlaisia, yhdellä johdolla olevia jotka toimiin vain 12v:la tai kahdella johdolla olevia jotka toimii 230v:la. Kuulemma 12v:n pumpun nopeutta voi säätä mutta 230v ei. Mikä sitten on oikein niin en tiedä..

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on 12V pumppu pannun etupuolella - sen nopeutta voi vaihtaa johdon nokassa olevalla liukukytkimellä. 12V moottori/koko pumppu on melko pieni mekaaniselta kooltaan ja roikkuu nesteputkien varassa.
230V pumppu on muistaakseni paisuntasäiliön alla seinässä ja kooltaan isompi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.10.2018     kello on 09:47 ---Mulla on 12V pumppu pannun etupuolella - sen nopeutta voi vaihtaa johdon nokassa olevalla liukukytkimellä. 12V moottori/koko pumppu on melko pieni mekaaniselta kooltaan ja roikkuu nesteputkien varassa.
230V pumppu on muistaakseni paisuntasäiliön alla seinässä ja kooltaan isompi.

--- Lainaus päättyy ---
Se paisuntasäiliössä sisällä oleva vispilä oli omassani 12v ja pannun vieressä 230v pumppu.
Käsittääkseni on olemassa kulkimia missä ei ole kuin 12v pumppu ja sekin pannun vieressä kuten ossilla

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 18.10.2018     kello on 11:01 ---Se paisuntasäiliössä sisällä oleva vispilä oli omassani 12v ja pannun vieressä 230v pumppu.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin on mullakin..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View