Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Avatar, mitä sen on tarkoitus kertoa minusta

<< < (17/18) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 17.10.2018     kello on 11:09 ---Eläkeläinen. Suosittelen. Paras homma mikä mulla on ollu. Tän mä osaan. Melko helppoa. Vaikka, haittapuolena on se ettei ole lomia, pekkasia, vapaapäiviä, viikonloppuja vaan on oltava kokoajan eläkkeellä 24/7/265. Rankkaa mutta kestän sen.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä teet ne loput 100?

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 15.10.2018     kello on 15:30 --- Ja sinä hylkäsit lippusi uuden liittouman kanssa..... Sinä, petturi, hylkäsit isänmaasi...

--- Lainaus päättyy ---

oli ehkä levottomin viesti jonka olen tällä foorumilla lukenut. En ymmärrä miten avatar-kuvista päästiin tuollaisen isänmaa-horinaan.
toivottavasti ei oltu kirjoitettu selvinpäin, jos oli, niin otan osaa.

seppoko:
Eipä tuo minun avatar kerro muuta minusta kuin, että omistan tuon merkkisen m-auton ja harrastan matkailua.

Ainakin joskus.  :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 17.10.2018     kello on 19:46 ---oli ehkä levottomin viesti jonka olen tällä foorumilla lukenut. En ymmärrä miten avatar-kuvista päästiin tuollaisen isänmaa-horinaan.
toivottavasti ei oltu kirjoitettu selvinpäin, jos oli, niin otan osaa.

--- Lainaus päättyy ---

Sehän lähti tuosta leijonasta  ;)

Kyllä se Tiplomaatin viesti oli levottomampi, johon tuo oli vastaus.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.10.2018     kello on 18:31 ---Mitä teet ne loput 100?

--- Lainaus päättyy ---

Yhteenlasketut ruokatunnit ja tupakkatauot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View