Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Avatar, mitä sen on tarkoitus kertoa minusta

<< < (11/18) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 15.10.2018     kello on 00:26 ---Palataampa aiheeseen, eli tuohon pikkukuvaan. omani on tuttavan muutamassa sekunnissa raapustelema karikatyyri minusta.

--- Lainaus päättyy ---

Kuin minun kirjoittimesta, kuvan tekoon meni kyllä minuutteja..tableti n näyttöön raavittu

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 13.10.2018     kello on 21:22 ---Sankarihautausmaan käyttö vertauksissa on hieman kovempi juttu, POIKA, oletko edes lukenut niistä miten Suomenlipun liehunta on saavutettu?.
Jos et, niin tulen ja näytän nämä yli 400 kirjaa, jossa Suomen kansa purkaa hädässä olevaa tuntojaan, oletko valmis lukemaan nämä tarinat?.

Se että Suomen lippu liehuu nyt, on vaatinut kovia panoksia Ukeiltanne ja Papoiltamme. Se lienee kiistaton totuus.

Edit typo..

--- Lainaus päättyy ---
Sen jälkeen, kun liityttiin EU, Suomen lipulla ei ole mitään merkitystä minulle, valitan!

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 15.10.2018     kello on 15:15 --- Sen jälkeen, kun liityttiin EU, Suomen lipulla ei ole mitään merkitystä minulle, valitan!

--- Lainaus päättyy ---

Taloudellisia liittoja, puolustusliittoja jne on ollut aina. Ja hyvä että on.  Kuten viikingit ja lappalaiset. Aatteleppa vaikka sotaa ja sen jälkeisiä aikoja. Liitto saksan kanssa antoi suomen taivaalle messershmitit. Liittoutuneet toimitti wilssonin pintaa suomeen kamalat määrät. Saattaa olla että muutama sotalapsikin oli pahimmat ajat Ruåttissa. Ja sinä hylkäsit lippusi uuden liittouman kanssa. Sinä, petturi, hylkäsit isänmaasi joka on edelleen itsenäinen Suomi.
Minä kunnioitan Suomea ja siksi liputankin liputuspäivänä lippuani, saamenmaan lippua teistä valloittajakansoist a ja sorrostanne huolimatta.

Rauzi:
Heh, tais tulla ylläpidolle ongelma... Kieltää, poistaa tämä, kieltää juureni. Kieltää Suomen itsenäisyys.  Hyväksyä se, kieltää muu.
Hyväksyn sen että persu tms ajatuksella vastustetaan EU liittoumaa. Se on kunkin oikeus. Minulla taas on oikeus olla siitä mielipide. Ja mielipiteeni on se että Suomi, itsenäisenä valtiona on edelleen hyvä asia.

Vaihdankin vissiin avattareni, viestiäkseni valloittajakansoill e Suomen.

Arska:
Kyllä rauzilla on mukavat jutut..
Enpä olisi tietokilpailussa saanut pisteitä tuosta lipusta, en olisi tunnistanut sitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View