Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Fiat Ducato yllättävän hyvä

<< < (6/7) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.10.2018     kello on 12:23 ---Onko se nyt paljon jos matkailuautoja on nettikaravaanissa 2400

--- Lainaus päättyy ---
Aika pieni on  prosentti mitä on myynnissä matkailuautoja kokonaismäärästä ;)

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 11.10.2018     kello on 01:14 ---Ei mullakaan valittamista. Ennemminkin kehumista.
Mä ajanut nyt 200tkm - > 340tkm tämän 2.8:a (pian 10v mulla)

Öljyt, suodatin 10tkm välein, Muut 20tkm välein. Jakohiha 7 vuoden välein. Vaihteistoöljyt n. 60tkm välein.

Mulla tehdyt korjaukset:
- Etuiskarit, kääntölaakerit
- Joku nippa ohjaustehostimen pumppuun
- Vetoakseli
- Starttimoottori
- Muovinen kytkinpoljin (vaijerin kiinnitys petti)
- Ruostekorjauksia silloin tällöin.

Omasta mielestä mennyt aika vähällä laitolla. Noistakin kulutusosia suuri osa.

--- Lainaus päättyy ---
Miten tuo vetoakseli meni rikki? kja miten oireili vai kerrasta?

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 11.10.2018     kello on 13:17 ---Miten tuo vetoakseli meni rikki? kja miten oireili vai kerrasta?

--- Lainaus päättyy ---

Nypytti kun vedätti jossain 70—80km/h vauhdissa. Mä itse asiassa rikoin sen itse kun aijoin ilman kytkintä satakunta kilsaa ja se ryki aika pahasti kun kolmosella yritti lähteä liikenteeseen (kun tuo kytkinpoljin hajosi)

Catiska:
Eikö olisi ollut helpompi lähteä vaikka ykkösellä? Kyllä ne vaihteet menee päälle synkronoidullakin lootalla ilman kytkintä, eli saat isommalle vaihdettua. Kaasulla kannattaa toki vähän passata kierroksia ja keventää vetoa vaihdon hetkellä.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.10.2018     kello on 14:53 ---Eikö olisi ollut helpompi lähteä vaikka ykkösellä? Kyllä ne vaihteet menee päälle synkronoidullakin lootalla ilman kytkintä, eli saat isommalle vaihdettua. Kaasulla kannattaa toki vähän passata kierroksia ja keventää vetoa vaihdon hetkellä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä en tuossa vaan onnistunut... Kräääk äänet aiheutti väristyksiä kun yritti. No tuosta on aika monta vuotta aikaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View