Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ilmastonmuutos

<< < (26/103) > >>

Karabiilisti:
Kavereihin ei samaa vaikutusta jos lähettää kuvan Saimaalta tai Thaimaan hiekkarannoilta...

Tosin motiivit vaihtelee....sedät menee thaimaahan, tädit menee afrikkaan... tutustumaan kulttuuriin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 10.10.2018     kello on 08:12 ---Harva kai ilmastonmuutosta sinällään epäilee. Jäätikkökairauksien mukaan keskilämpötila on viimeisen reilun
100 000 vuoden aikana vaihdellut nykyisestä keskilämpötilasta +4C lämpimämpään ja  -10C kylmempään.
Kun oli -10C, niiin aikakautta kutsuttiin jääkaudeksi ja  +4C aikakaudella palmujen luontainen levinnäisyys ulottui Keski-Eurooppaan.

--- Lainaus päättyy ---

Olen odottanut jo vuosia, jotta ilmastohömpät selittäisivät tämän asian!

megaman:
Kuka nyt mitään naimaaseen menosta puhui...raiteet ne on lentokentällekkin, nykyään.
Tässä taidettiin puhua saastuttamisesta, ei itsensä.  ;D

Jos raideyhteys on olemassa Turusta Helsinki-Vantaalle, niin miksei sillä sitten?

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.10.2018     kello on 13:16 ---Olen odottanut jo vuosia, jotta ilmastohömpät selittäisivät tämän asian!

--- Lainaus päättyy ---
Eipä tuosta muutoksesta olisikaan mitään haittaa muille kuin ihmiselle paitsi koralleille ja nekin elpyvät kun homma heilahtaa toiseen suuntaan. Vaihtelua on ollut aina maapallon historiassa ja ongelma siitä tuli kun ihminen oppi lukemaan ja kirjoittamaan.

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.10.2018     kello on 13:16 ---Olen odottanut jo vuosia, jotta ilmastohömpät selittäisivät tämän asian!

--- Lainaus päättyy ---

Se ei ole mediaseksikästä ja asiasta tarkemmin kirjoittaja saattaa mennä samaan kategoriaan, kuin mikäli toteaisi maahanmuutosta tai poikkeavasta seksuaalisesta suuntauksesta mitään negatiivista.

Se ei sovi tällä hetkellä pohjoismaalaiseen "valistuneisuuteen" ja "edistyksellisyyteen".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View