Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kokemuksia DVD-soittimista autoon

<< < (4/6) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 17.01.2011     kello on 10:51 ---Meillä on asuntoautossa sellainen kojelaudassa asennettu radio/CD/DVD soitin(ilman näyttöä) siitä sitten on piuhat TV:lle asunto-osaan ja kaukosäädin.
Hyvin on toimii ne muutamat kerran kun on ollut käytössä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä tein vähän päinvastoin - ohjaamon 7" tyhmästä ruudusta (tai no, on siinä analog-TV) tulee perän kamerakuvaa, asuntopuolen digikuvaa, DVD:n kuvaa, läppärin kuvaa tai ihan mtä vain  ;D ja vaikka ajonaikana...

EDIT; Tuo kannettava (2x7") DVD toimii hyvin pojilla kun istuvat dineten eripuolilla ajonaikana;

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.01.2011     kello on 11:06 ---Mä tein vähän päinvastoin - ohjaamon 7" tyhmästä ruudusta (tai no, on siinä analog-TV) perän kamerakuvaa, asuntopuolen digikuvaa, DVD:n kuvaa, läppärin kuvaa tai ihan mtä vain  ;D ja vaikka ajonaikana...

--- Lainaus päättyy ---
Ja hylky tulee katsastuksessa jos inssi yllättäen tarkistaa soittimen. Eipä sillä, itsellä samanlainen ratkaisu autossa  8)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 17.01.2011     kello on 11:22 ---Ja hylky tulee katsastuksessa jos inssi yllättäen tarkistaa soittimen. Eipä sillä, itsellä samanlainen ratkaisu autossa  8)

--- Lainaus päättyy ---

Se on muuten mulla tuo ruutu ajonaikana kokoajan tuossa asennossa, jos ei vaimo jotain takaosasto (lasten)leffaa kato  :D

Ei muuten tullut hylsyä (eka katsastus) kesällä. Ruutu samassa asennossa ja live-kuvaa perästä tuli.. En muista oliko jatkuvasti päällä tai pakki-ohjauksella  8) Pidän usein kaupunkioloissa kuvaa päällä kokoajan.

4ntti:
Säkä kävi ;) Empä tiedä kyllä että kellekkään moisesta olisi sanottu mutta mahdollista se on.

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.01.2011     kello on 11:28 ---Se on muuten mulla tuo ruutu ajonaikana kokoajan tuossa asennossa, jos ei vaimo jotain takaosasto (lasten)leffaa kato  :D

Ei muuten tullut hylsyä (eka katsastus) kesällä. Ruutu samassa asennossa ja live-kuvaa perästä tuli.. En muista oliko jatkuvasti päällä tai pakki-ohjauksella  8) Pidän usein kaupunkioloissa kuvaa päällä kokoajan.

--- Lainaus päättyy ---

Ei muuten näy mulla ainakaan mitään kuvia pelkät tyhjät ruudut ja punanen X keskellä.Sama sun avattaressa kanssa.
Kaikkien muiden kuvat ja avattaret näkyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View