Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Soliferiin lämminvesivaraaja
svc:
Jos arvaan oikein, niin varaaja on ollut kytketty näin:
Punaiset nuolet ovat patterikierto. Alempi vihreä nuoli paluu varaajalta, ja varaajan lämmitysvesi on tulltu ylemmästä liitoksesta.
Keltaisista putkista mustat nuolet ovat kylmää käyttövettä varten ja siniset kuumalle (tai toisinpäin). Punaisella rastilla merkitty yhdysputki on laitettu varaajan poiston jälkeen. Noissa T-haaroissa on ollut käyttöveden meno ja paluu varaajalta.
Sähköpatruunassa vesipumppu saa näköjään sähkön omasta pistorasiastaan ja lämmitysvastukset omastaan.
knoj:
Tuo vaikuttaa järkevältä. Ei muuta kuin huomenna hankkimaan vähän tarvikkeita. Kiitos avusta. :D
K.E.V:
Näyttää kohtuu järkevältä. Mutta eikö kenelläkään ole kuvaa missä kuumanvedenvaraaja paikoillaan. Itse väittäisin ettei tuossa ole sellaista ollutkaan :-[
knoj:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 1.10.2019 kello on 19:33 ---Näyttää kohtuu järkevältä. Mutta eikö kenelläkään ole kuvaa missä kuumanvedenvaraaja paikoillaan. Itse väittäisin ettei tuossa ole sellaista ollutkaan :-[
Minäkin väitän ettei varaajaa koskaan ole ollut tässä vaunussa. Lisäksi olisi pitänyt olla erisyetty harmaavesi säiliä. Sitä en ole edes etsinyt ja uskon etten sellaista löydä.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Minäkin väitän ettei sellaista ole koskaan tässä vaunussa ollutkaan. Lisäksi myyjä väitti, että olisi eristetty harmaavesisäiliö. Uskon, että en mistään sellaista löydä.. :P
Hannu P:
Tässä boileri -89 solikasta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta