Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut ottijatuota47 04 Oct 2018
  • Kausipaikalla olevalle svensk tält universaaliin tarttis saada sisäkatto. Löytyykö valmiita caravan-liikkeistä vai pitääkö itse alkaa rakentelemaan? Jos olet itse rakentanut,  niin vinkeistä olisin kiinnostunut; mitä materiaalia ja millaiset kiinnikkeet?
  • #2 kirjoittanut Hymer B 654 04 Oct 2018
  •    Minä olen tilannut caravan liikkeen kautta.mitoitus oli tietenkin todella tarkka ja kiinnikkeet hyvät ja oikeissa paikoissa.Voin suositella!
  • #3 kirjoittanut kabe 04 Oct 2018
  • Kokkolan Vaunupalvelusta kannattaa kysyä. Esim. 400 Universaaliin 120 eur. Hyvää palvelua.
  • #4 kirjoittanut megaman 17 Jul 2021
  • Laitoin eilen aluskatteen teltan kattoon sisäpuolelle. Näkösin puolin asennus ei vaimolta kehuja saanut.  :laugh:
     Tänään muuttui ääni kellossa. Terassilla +25c ja teltassa +26c, kun normaalisti teltassa olisi pitkälti yli 30 astetta.



    Olisi tietty voinut jättää tekstipuolet piiloon, jotenkin omasta mielestä se oli SE juttu...
  • #5 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 17 Jul 2021
  • Mulla vois olla,katson su/ma vanhan paikan kellarin.Niin älä tilaa vielä Thumb Jos on niin otan kuvan ja laitan tänne.
  • #6 kirjoittanut Kanavaari 17 Jul 2021
  • Kai tuo vielä malttaa odottaa, jos ei ole melkein kolmeen vuoteen vielä tilannut...  ::)
  • #7 kirjoittanut megaman 17 Jul 2021
  • Kai tuo vielä malttaa odottaa, jos ei ole melkein kolmeen vuoteen vielä tilannut...  ::)

    Sama kävi mielessä... 😂
Sivuja:
Toiminto