Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
HP ja outo lähestyminen
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 3.10.2018 kello on 13:28 ---Ei se HP:ta kiinnosta mitä te tulostatte.... Trumpin tiedustelupalvelu vaan lukee tulosteenne läpitte... :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tietenkään. Kuitenkin minua ärsyttää koneet jotka ilman lupaa ottaa yhteyttä nettiin. HPn tuki soitti takaisin ja henkilö joka soitti oli alemman tason asiakaspalvelija, kertoi vaan mitä ylempi taso on pyytänyt välittämään. Kuulemma kponeet ei ole missään yhteydessä toisiinsa, vaikka nyt tuollaisia raportteja tulostaa ja perustaa s-postiosoitteita. HPn järjestelmä on selvittänyt tulostimen ip osoitteen ja kommunikoi tämän kautta
K.E.V:
No mielestäni ylemmässä kuvassa jo lukee jotta on oma @-osoite
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.10.2018 kello on 14:00 ---No mielestäni ylemmässä kuvassa jo lukee jotta on oma @-osoite
--- Lainaus päättyy ---
Jonka HP on luonut ilman minun lupaa, sen saa käyttöön aktivoimalla kuten kuvasta näkyy. Tietty olisin laittanut vaimon domainin taakse jos olisin tuohon oman s-postin halunut. Käyttöönottaessani jo ruksasin, ettei s-postia luoda tuolle
K.E.V:
Tuossa oli yksi alan asiantuntija käymässä. Kertoi jotta asennettaessa täytyy tarkkaan käydä kaikki valikot läpi, siellä kuulemma poistettavia rukseja.
Sanoi kyllä tuon olevan yhtä tärkeää kuin ilmassa leijuva pierun haju. Ei yleensä ahdista ketään. Tuskimpa se skannauksia on etänä eteenpäin lähettänyt ?
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.10.2018 kello on 14:16 ---Tuskimpa se skannauksia on etänä eteenpäin lähettänyt ?
--- Lainaus päättyy ---
Ei varmaankaan, eikä sillä ole merkitystä. Kun on käyttöönotettaessa ohjeistettu miten toimitaan, ja laitteen toimittaja on toiminut vastoin sovittua, on asiassa oudoksuttavaa. Ainakin HP on silmissäni luottamuksen menettänyt (jos sitä jollain IT ohjelmistoja toimittavalla ollutkaan :P, kiitos google).
Itse alkaisin kysellä HP:n isolta pomolta mitä ja miksi.
Samoin ilmoittaisin: https://tietosuoja.fi/etusivu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta