Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Thetford vesien tyhjennys talveksi

(1/2) > >>

Mjv16:
Miten tyhjäätte kasettiwc:n huuhteluvedet talveksi. Itse olen painellut huuhtelunappia niinkauan kuin vettä tulee että tyhjenisi,
mutta eräs huoltoliike sanoi että pitäisi ottaa letku irti, että saa magneettiventtiilin tyhjäksi myös?
Kuinka tämä tapahtuu käytännössä? 8)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Pek14 -  1.10.2018     kello on 08:19 ---Miten tyhjäätte kasettiwc:n huuhteluvedet talveksi. Itse olen painellut huuhtelunappia niinkauan kuin vettä tulee että tyhjenisi,
mutta eräs huoltoliike sanoi että pitäisi ottaa letku irti, että saa magneettiventtiilin tyhjäksi myös?
Kuinka tämä tapahtuu käytännössä? 8)

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan riippuu ihan vessasta . Vanhemmissa on oma huuhtelusäiliö ja siinä tyhjennyskorkki ja mittalasiputki. Uudemmissa tulee samasta säiliöstä kuin muukin vesi.
Siinä olen tehnyt juuri kuten sanoit itse tehneesi. Ei ongelmia

Catiska:
Ainakaan Kaben ohjekirjan talvisäilytys/talvikäyttöohjeissa ei mainita mitään tarvetta irrottaa letkua jotta saisi magneettiventtiilin tyhjäksi.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska -  1.10.2018     kello on 11:22 ---Ainakaan Kaben ohjekirjan talvisäilytys/talvikäyttöohjeissa ei mainita mitään tarvetta irrottaa letkua jotta saisi magneettiventtiilin tyhjäksi.

--- Lainaus päättyy ---
Enkä minäkään tehnyt muuta kun painanut nappia niin kauan jotta veden tulo lakannut, se siitä sitten.Lämmin vesivaraaja kannattaa myös aukaista veden tulon hanikka jotta säiliö tyhjentyy.Muille raikas vesi/ns. harmaa vesi hanat kaakkoon ja hanat Auki!

tsahkali:
Nappaan aina pumpun johdon irti, kun säiliö on tyhjä.
Sitten kun painaa wessan nappia, putket valuu tyhjäksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View