Tekniikkakeskustelut > Projektit
Pientä Mersu projectia.
jonttufin:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.02.2019 kello on 16:45 ---Silikooni EI, vaan butyylimassaa se olla pitää.
--- Lainaus päättyy ---
Tiesinkin että butyyliä pitäisi käyttää, mutta isä oli tiivistänyt silikoonilla, varmaan butyyli päässyt loppumaan eikä ole viitsinyt hakea lisää.
Lerssinen:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 14.02.2019 kello on 17:47 ---Väittäsin että kaikki 508:t on 5-vaihteisia, se ykkönen on tosi lyhyt ja löytyy "väärästä" paikasta, h-kaaviossa on 2-5
--- Lainaus päättyy ---
Dogleg se on mullakin, 5 takana oikealla
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: jonttufin - 15.02.2019 kello on 10:53 ---Tiesinkin että butyyliä pitäisi käyttää, mutta isä oli tiivistänyt silikoonilla, varmaan butyyli päässyt loppumaan eikä ole viitsinyt hakea lisää.
--- Lainaus päättyy ---
Muistaakseni Matkaaja käytti jossain vaiheessa silikoonia tiivistykseen.
Ei hyvällä menestyksellä. Olisko ollu 89-90. Yleisin missä itse olen nähnyt on antennin läpivienti.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Humoristi - 15.02.2019 kello on 12:35 ---Muistaakseni Matkaaja käytti jossain vaiheessa silikoonia tiivistykseen.
Ei hyvällä menestyksellä. Olisko ollu 89-90. Yleisin missä itse olen nähnyt on antennin läpivienti.
--- Lainaus päättyy ---
Ikävä kyllä. Nätisti syöpyy alumiini.
jonttufin:
--- Lainaus käyttäjältä: Humoristi - 15.02.2019 kello on 12:35 ---Muistaakseni Matkaaja käytti jossain vaiheessa silikoonia tiivistykseen.
--- Lainaus päättyy ---
Vuosi ainakin täsmäisi rakennettu vuonna 89.
Purin viimeiset yläkaapit pois, En tehnyt aijemmin kun luulin että olisi kokonaan yhtenäiset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta