Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut jonttufin 15 Feb 2019
  • Silikooni EI, vaan butyylimassaa se olla pitää.

    Tiesinkin että butyyliä pitäisi käyttää, mutta isä oli tiivistänyt silikoonilla, varmaan butyyli päässyt loppumaan eikä ole viitsinyt hakea lisää.
  • #32 kirjoittanut Lerssinen 15 Feb 2019
  • Väittäsin että kaikki 508:t on 5-vaihteisia, se ykkönen on tosi lyhyt ja löytyy "väärästä" paikasta, h-kaaviossa on 2-5

    Dogleg se on mullakin, 5 takana oikealla
  • #33 kirjoittanut Humoristi 15 Feb 2019
  • Tiesinkin että butyyliä pitäisi käyttää, mutta isä oli tiivistänyt silikoonilla, varmaan butyyli päässyt loppumaan eikä ole viitsinyt hakea lisää.

    Muistaakseni Matkaaja käytti jossain vaiheessa silikoonia tiivistykseen.
    Ei hyvällä menestyksellä. Olisko ollu 89-90. Yleisin missä itse olen nähnyt on antennin läpivienti.
  • #34 kirjoittanut K.E.V 15 Feb 2019
  • Muistaakseni Matkaaja käytti jossain vaiheessa silikoonia tiivistykseen.
    Ei hyvällä menestyksellä. Olisko ollu 89-90. Yleisin missä itse olen nähnyt on antennin läpivienti.
    Ikävä kyllä. Nätisti syöpyy alumiini.
  • #35 kirjoittanut jonttufin 15 Feb 2019
  • Muistaakseni Matkaaja käytti jossain vaiheessa silikoonia tiivistykseen.
    Ei hyvällä menestyksellä. Olisko ollu 89-90. Yleisin missä itse olen nähnyt on antennin läpivienti.

    Vuosi ainakin täsmäisi rakennettu vuonna 89.

    Purin viimeiset yläkaapit pois, En tehnyt aijemmin kun luulin että olisi kokonaan yhtenäiset.








  • #36 kirjoittanut jonttufin 20 Feb 2019
  • Löyty kukkamultaa, melkeimpä mistä vaan tökkäs ruuvarin läpi.






  • #37 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 20 Feb 2019
  • ^

    Kaikki on korjattavissa. Eri asia, kannattaako.  ::)
  • #38 kirjoittanut Ossi66 20 Feb 2019
  • ^

    Kaikki on korjattavissa. Eri asia, kannattaako.  ::)

    Jos olet lukenut tämän aloituksen, tiedät kyllä kannattaako. ;D
  • #39 kirjoittanut jonttufin 11 Jun 2019
  • Löyty vanhoja kuvia rakennusvaiheesta.























  • #40 kirjoittanut tagatubos 11 Jun 2019
  • Aivan käsittämättömän upeeta, miten historia tässä pelissä on dokumentoitu!  Thumb
  • #41 kirjoittanut jonttufin 11 Jun 2019
  • Aivan käsittämättömän upeeta, miten historia tässä pelissä on dokumentoitu!  Thumb

    joo toivoinkin että näitä jostain löytyy, laitan lisää kuvia jos löytyy vielä, auto on sisältä purettu nyt kokonaan, pitää markiisi irroittaa että elementit saa irti pohjasta.
    Uudet seinä pellit jo hommattuna.
  • #42 kirjoittanut smy 11 Jun 2019
  • Itseä ihmetyttää että mersua ei ole sen enempää suojailtu, maalailtu fiksattu tuossa vaiheessa.
  • #43 kirjoittanut Lerssinen 11 Jun 2019
  • Nortti huulessa joka kuvassa, ei enempää 80´s meininkiä voisi olla  :)
  • #44 kirjoittanut jonttufin 11 Jun 2019
  • Itseä ihmetyttää että mersua ei ole sen enempää suojailtu, maalailtu fiksattu tuossa vaiheessa.

    joo kyllä sen kyllä huomaa reikien määrässä korissa.
    ostinkin 200euron varaosa auton jossa ehjä tuulilasi ja umpiot, kun oli tuossa mennyt heijastinpinnat.
    joitain osia saattaa tarvitseville olla.
  • #45 kirjoittanut jonttufin 04 Aug 2019
  • Joo tuli tänä viikonloppuna Tehtyä taas, Kattolistat irroitettu patterit purettu ja takapuskuri muoveineen, oli kyllä tosi tiukassa kiini, oli pistetty jollain liimalla kiinni. onneksi lähti kyllä ehjänä kumminkin.  seuraavaksi pitäisi elementit irroittaa, miksiköhän noita hakasia on käytetty noin paljon, 2 cm välein.




















Sivuja:
Toiminto