Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Asuntoautoa puoli-integroitua hankkimassa

(1/3) > >>

TANE2015:
Mikä olis noista korin merkeistä parasta, koska niitä on paljon ja tuntemusta vähän. Olisiko jotain neuvoja mitä kannattaisi välttää, kuitenkin lähinnä kesäkäyttöön, vuosimallina olen hakukoneelle laittanut 2006-2008 ei mitään perhejuttua 2 henkilöä vain pääasiassa.

Alan:
Hyviä tuohon käyttöön on paljon. Hyvin karkeasti voisi sanoa, että skandinaavi- ja saksalaismerkkeihin jos rajaa, niin tuskin erehtyy. Rapido siihen vielä päälle.

Kunto ratkaisee.

Itse en muunlaista hankkisi kuin puuttoman rakenteen, kuten Hymerin PUAL. Vastaavaa on muillakin merkeillä.

Tämä on vain minun mielipide, joku muu ajattelee toisin.

Mautoilija:
Kun joku vastaa että merkki X on paras, kannattaa kysyä mikä merkki vastaajalla on. :laugh:
Käytetyissä kyse on aiemmasta käytöstä ja kunnosta. Hyvin hoidettu, tiivis ja siisti on hyvä. "Laatumerkinkin(mikä sitten lienee)" saa osaamaton pilattua.
Itse vaihdoin autoa muutama vuosi sitten, ensikriteerinä oli asuintilojen järjestys ja toimivuus. Sitten asuintilojen tekninen kunto ja siisteys. Huomio kosteusmittaukselle, käytä ulkopuolista mittaajaa. Lopuksi alusta, sen kunto ja kilometrit.
Ja kaikki nämä pitää suhteuttaa luovutettavaan rahamäärään.

Jos myyjä on teettänyt oman kosteusmittauksen eikä anna autoa ajoon siksiaikaa että voit teettää oman, vaadi pöytäkirja ja teetä heti kaupanteon jälkeen, ennen laskun maksua, oma mittaus. Jos lukemat poikeavat ratkaisevasti, reklamaatio.
Itselle sattui hyvä merkki. Juuri nyt en kerro mikä se on.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: TANE2015 - 26.09.2018     kello on 16:41 ---Mikä olis noista korin merkeistä parasta, koska niitä on paljon ja tuntemusta vähän. Olisiko jotain neuvoja mitä kannattaisi välttää, kuitenkin lähinnä kesäkäyttöön, vuosimallina olen hakukoneelle laittanut 2006-2008 ei mitään perhejuttua 2 henkilöä vain pääasiassa.

--- Lainaus päättyy ---

Laita nettikaravaniin, tarkka haku kenttään, mitkä ominaisuudet tarvitset kulkimelta. Puoli-intekroituja on siellä niin paljon tarjolla että on iso työ niistä suoraan valita.

El Maco:
Harmi vain, että rajauksilla jää liuta hyviä vaihtoehtoja, etenkin yksityisiltä näkemättä. Tämä siksi, että myyjät eivät viitsi laittaa tietoja esiin tai laittavat ne väärin. Esim. Pituus ja leveys tuntuu olevan vaikea asia.

Oma etsintäni tuli päätökseen pari viikkoa sitten ja se tuli huomattua, että myös liike voi kusettaa täysin surutta. Kohtuu laadukas merkkikin voi olla läpimätä, hyvin pieneltä näyttävän vaurion vuoksi.

Lopulta, perehdy rakenteisiin (myös auton alta) ja jos mahdollista, etsi auto, jossa ei ole puuta piilossa. Edellä mainittu Hymer (huomaa, että koijarit myy milloin mitäkin konsenituotoksia hymereinä, joissa rakenne on eri) ja varmaan liuta muita, vuosimallista riippuen. Itselleni osui carthago  ja pari viikkoa kolunneena, vaikuttaa hyvin tehdyltä autolta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View