Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

(Mönkijän) renkaan vuoto??

<< < (2/3) > >>

kimi:
En tiedä toimiiko tuo mössö vanteen ja renkaan välillä. Eikö mössön lisäämisen jälkeen pitäisi ajaa jonkin aikaa jotta tiivistyisi. Siitä olen ehkä väärin päätellyt, että keskipakovoima Tasaa mössön kulutuspintaa vastaan ja paikkaa kyllä kokemuksen mukaan kulutuspinnassa olevat reiät

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.09.2018     kello on 22:53 ---En tiedä toimiiko tuo mössö vanteen ja renkaan välillä. Eikö mössön lisäämisen jälkeen pitäisi ajaa jonkin aikaa jotta tiivistyisi. Siitä olen ehkä väärin päätellyt, että keskipakovoima Tasaa mössön kulutuspintaa vastaan ja paikkaa kyllä kokemuksen mukaan kulutuspinnassa olevat reiät

--- Lainaus päättyy ---

Taidat olla oikeassa. En tullut ajatelleeksi tuota ajamista, joka minun piti aikanaan suorittaa.

james_III:
Merkkaa mistä vuotaa, kierrä rengasta vanteella eteenpäin ja tutki liikkuuko vuoto vaiko pysyykö paikallaan. Tietää pitääkö rengasta taikka vannetta tutkia, hyvässä lykyssä lopettaa mokoman vuotamisen. Luultavasti joku puutikku tai vastaava roska välissä. Liimojen ja mössöjen kanssa olisin vähän varovainen, jos on tarkotus rengas vaihdella joskus. Järjen loppuessa sitte sisäkumi suoraan tai uusi rengas.

mobileman:
Se "mössö" on tarkoitettu vuodon havaitsemisesta ensiavuksi, että pääsee rengasliikkeelle.

Tuo vois korjaantua vanteen ja kumin välin putsauksella. Mutta jos vika olis omassa vehkeessä niin käyttäisin irti vanteelta ja kahtelisin molemmat ajatuksen kanssa läpi vanne&kumi. Kumissa voi olla jossain pinnan nappuluan montussa naula ym. Mikä ei välttämättä vuoda kuin renkaan ollessa tietyssä asennossa. Nimim. Kokemusta ko. Viasta.
Jos on tämän tyylinen, niin korjaantuu helposti diy:"kamelin paskalla 5€" tai rengaskaupan sisäpuolelle laitettavalla liimapaikalla 25€.
Jos vanteessa joku iso lommo niin siihen ei auta oikeen muu kuin sisuskumi tai uus vanne..
Ja jos ei löydy kumista vierasesinettä niin sitten uus venttiili tai sisuskumi. Thumb

kimmok:
Rengas liikkeessä laittavat liiman vanteen ja renkaan väliin.
tai sisärengas ja talkkia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View