Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Fiat Ducaton radion tilalle 7-10" androidlaite

<< < (18/25) > >>

Aaku:
Saattas passataki jos liittimet ois alkuperäisessä kunnossa, omassani aiempi omistaja värkännyt liittimet uusiksi.

Aaku:
Nonnii, nyt ammattilainen palautti johtohässäkän alkuperäiseen kuntoon ja tuupattiin soitin paikalleen.
Ei tuo nyt aivan prikulleen tuohon fiiun naamatauluun passannu, mutta menettelee.
Itse laite pelaa hienosti.
Vielä en siihen omaa simmiä hommannu, opettelen tuon käyttöä kännykän kautta, katotaan myöhemmin oman simmin tarpeellisuus.
Ainut ongelma tuli peruutuskameran kanssa, kun kamera on päällä, niin kuva väpättää kovasti. Kamera vissiin sen verran vanhempaa sorttia, että sen taajuus on erilainen kuin tässä laitteessa. 
Asentajan mukaan kamera pitäisi uusia, osaako joku kertoa voiko tässä muutakaan tehdä.

Masa matkailija:
Riippuu mistä virta kameralle, jos peruutusvalolta, saattaa lampuntunnistin aiheuttaa. Mulla Passatissa oli sama oire, siirrettiin kiinteään sähköön alkoi toimia.
Onko tuon radion rds toimiva, eli näyttöön asemanimet ja ohjelmatyyppi?

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

Aaku:
Radio on rds-toiminnolla.
Mahtaako virtalähteen muutos vaikuttaa, aiemmin kenwood-soittimen kuva pelasi häiriöttä.

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aaku -  7.03.2023     kello on 07:30 ---Radio on rds-toiminnolla.
Mahtaako virtalähteen muutos vaikuttaa, aiemmin kenwood-soittimen kuva pelasi häiriöttä.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mullakin rds toimii mutta asemanimet ja tyypit ei näy normi edusnäytöllä sitä tiedustelin.
Ei kameran virransyöttö tarkoita että jos sama kuin aiempi takaa toimivuuden. Kokeilisin vaikka eri paristolla syöttää, silloin väylän häiriö jää pois. Passatissa otettiin muistaakseni jostain syöttösähkösta, alkoi toimia.

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View