Suurin osa näistä laitteista on tehty aivan länsimaisten valmistajan komponenteilla, googlettamalla löytyy eri komponenttien esimerkki kytkentöjä, jjoten näitä pystyy korjailemaankin
Suurin osa näistä laitteista on tehty aivan länsimaisten valmistajan komponenteilla, googlettamalla löytyy eri komponenttien esimerkki kytkentöjä, jjoten näitä pystyy korjailemaankin
Suurin osa näistä laitteista on tehty aivan länsimaisten valmistajan komponenteilla, googlettamalla löytyy eri komponenttien esimerkki kytkentöjä, jjoten näitä pystyy korjailemaankin Komppaan SeaSharkyä laitteet ovat todella hyviä tänäpäivänä. Niihin saa liitettyä vaikka mitä lisää. Mulla takakamera fifillä etukamera suoraan laitteeseen laitevalmistajan oma malli. Pieni kamera kuva suoraan 7 " näytölle. Nettiyhteys 4 g , rengaspainevahdit, kierrokset , moottorin lämmöt jne. Kaikki toimii todella hienosti. Tossa muutama kuva näytöstä. Pakko kompata poikia!
Henkilöautossa mulla on navi kiinteenä, mutta Matrixissa OLI Alpinen periaatteessa ihan laadukas soitin ainakin hinnan perusteella . Siispä puhelin on toimittanu navin virkaa. Meni hermo viimesen kameralapun takia ja tilasin eBaysta Android (8.1) vermeen. Ihan ei kokemattomana kantti kestäny kaikilla herkuilla vehkeen ostamiseen. No, oikeastaan muuta ei puutu kuin 4G. Meni paikalleen heittämällä, peruutuskamera toimii. Laitoin tilaukseen myös etukameran, kun tukee USB pohjasta etukameraa tallennuksella. Kaikki perus play kaupan appsit tuntuu toimivan, eli tolpat ja wazet. Itselle oli kova yllätys, että myös soi omaan korvaan paremmin, kuin tuo Alpine https://www.ebay.com/itm/7-Android-8-0-4G-WiFi-Double-2DIN-Car-Radio-Stereo-Multimedia-GPS-Navi-BT-DAB/232458401320?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 Toimitus saksan "varastolta" ja about viikossa tuli. Hyvä idea tuo virran otto hupiakulta Minunkin mielestä ääni on todella hyvä tuossa omassanikin Androidissa, tekniikka kehittyy, edullisetkin laitteet voi tänä päivänä olla hyviä.
Mulle tuli tää malli Virosta kävin ite hakee liikkeestä. http://www.autodigi.ee/ETUSIVU/2DIN-4G-Android-8-0-32G-ROM-4G-RAM-GPS-no-DVD/
Ja tää etukamera DVR019 BLACK BOX Android Multimediasoittimee n. Laite on todella monipuolinen voit itse ladata aivan kuin anroid puhelimeen tarvittavat sovellukset. Suosittelen kaveri vastaa sähköposti kyselyynn hyvin. Eikä matka liikkeeseen ole kuin n. 6 km Tallinnan keskustasta. Kaveri osaa myös suomea aika hyvin. Vastaava laite maksaa pitkälti toista tuhatta eikä ole yhtään parempi. Sivut saa suomeksi tutustukaa ihmeessä Niin ja vielä takuu ja huolto pelaa hyvin. sekä opastus.
Tässä muutama kuva radiosta paikallaan. Kiitokset alkuperäselle säikeen alottajalle, sillä minunkin GPS ja USB piuha löysivät samasta reiästä ulos.
Kuvissa siis käyttis, perus käyttöliittymä, Youtube auki ja Waze navina. Peruutuskameran kanssa oli pientä säätöä, mutta se oli oma vika, kun ryöstäjä ei antanu kontaktia. 181€ tuli hintaa saksan varastolta kotiinkannettuna. Tässä muutama kuva radiosta paikallaan. Kiitokset alkuperäselle säikeen alottajalle, sillä minunkin GPS ja USB piuha löysivät samasta reiästä ulos.Saitko ton yle areenan näkymään? Mulla tulee ääni mut ei kuvaa, muut toimii kyllä. Oliskohan jokin sovellus juttu? Samaa mieltä musat kuuluu paremmin kun vanhasta Kenwoodin auto cd soittimesta.. Niin ja 32 muistikortti anroid soittimeen niin kyllä pelittää homma ku homma
Huomasitte varmaan, että aiheen otsikko muuttui osuvammaksi ja aluekin (elektroniikka)
Huomasitte varmaan, että aiheen otsikko muuttui osuvammaksi ja aluekin (elektroniikka)Juu kyllä, aihe lähtenyt juuri tuohon suuntaan enemmissä määrin Saitko ton yle areenan näkymään? Mulla tulee ääni mut ei kuvaa, muut toimii kyllä. Oliskohan jokin sovellus juttu? Samaa mieltä musat kuuluu paremmin kun vanhasta Kenwoodin auto cd soittimesta..Jep, Areena toimi ongelmitta. Kaikki tosin kokeiliua tähän saakka. Tien päälle lähden vasta parin viikon päästä. |