Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Caravan messut Lahdessa 20.-23.9.2018
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 24.09.2018 kello on 20:24 ---Tuohan se on myyjän pahin virhe. Arvioida ulkonäön perusteella kuka on ostaja.
--- Lainaus päättyy ---
Vaan yllättävän usein pitää paikkansa.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 25.09.2018 kello on 22:46 ---Vaan yllättävän usein pitää paikkansa.
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Näin se on. Yks autokin jäänyt ostamatta kun en saanut palvelua.
Sitäpaitsi lähes kaikki ulosotossa olevat näyttää rahamiehiltä ulospäin -niiden kimppuun myyjät kyllä hyökkää.
Alan:
--- Off-Topic: ---Viimeksi kun olin Saksaan lähdössä autokaupoille laitoin viestiä Hampuriin merkkiliikkeeseen, että olen tulossa ostamaan teiltä auton, sopisiko.
Eivät vastanneet. Lähdin matkaan, ajoin Hampurin ohi toiseksi parhaan tarjokkaan luo Ulmiin ja tein kaupat.
Sitten Hampurista vastattiin. Kerroin jokseenkin piikikkäin sanankääntein, että olisiko ehkä kannattanut seurata sähköpostia, johon yhteydenottolomakke et tulevat, hiukan useammin. Että varmat kaupat menetitte. Vaan eihän se kallis auto ollut, käytetty ja useamman vuoden vanha. Ajettukin 49.000 km.
Haapaniemen Paroni:
Vielä kolme ostajaa vielä, niin saadan vaunut Suomeen Thumb
Vaeltaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2018 kello on 16:16 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Vielä kolme ostajaa vielä, niin saadan vaunut Suomeen Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Täytyhän tuotakin ihmettä käydä vilkaisemassa, kun osuttiin pääsemään jonottamatta sisään. Esittelijä kertoi vaunun olevan 8 cm liian korkean, että sen saisi rekisteröityä Suomeen. Erikseen haettavalla siirtoluvalla sen saisi vietyä kausipaikalle.
Tässä vaunussa minua hämmästyttää sama asia kuin isoissa liner luokan matkailuautoissakin . Kuinka niin isojen ulkomittojen sisään saadaan rakennettua niin ahtaat ja epäkäytännölliset sisätilat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta