Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Caravan messut Lahdessa 20.-23.9.2018

<< < (2/16) > >>

88k5:
Oottekste arvostelijat koskaan siellä olleet?

Aika monelle koko häppeninki on treffit - ainakin itselle (ja perheelle), tavataan tuttuja.. la iltana siellä sataman puolella on aina ollut kalamarkkinat samaan aikaan.
Itse messuilla tulee käytyä vain yhtenä päivänä. Ja monena vuonna se on ollut sunnuntai - vaikuttaa hiljaisemmalta päivältä.

Btw. esim 2014 vuoden esitteitä tallessa. Jos käytettyjä nyt kattelee.  8)

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.09.2018     kello on 20:04 ---Olen tuolla käynyt kerran. Käyntejä on ollut 3. Ensimmäinen, viimeinen ja ainoa.
Matkailukalustoa käytän harrastamiseen. En harrasta matkailukalustoa.
Välinerunkkareille varmasti hieno tapahtuma.

--- Lainaus päättyy ---

Meille välinerunkkareille oikeinkin hieno tapahtuma. Ainakin caravan messuista ehdottomasti suurin ja paras Suomessa. Thumb

Matkailumessut ja muut koiranäyttelyt sitten erikseen.

ps. Miusta tuntuu että kaikki tätä keskustelupalstaa seuraavat ainakin vähän ovat kiinnostuneita matkailuvälineistä. Voihan sitä joku olla ihan vahingossakin tänne eksynyt.  ::)

smy:
Varmasti ihan ol juttu
Itse tykkään mennä 'runkkailemaan' mieluummin johonkin karavaaniliikkeesee n valikoimaa. Tuolla on varmasti koko ajan tulossa muita 'runkkareita' samalle mestalle eikä saa ihan rauhassa 'runkkailla'  ;D

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.09.2018     kello on 20:16 ---Mitäköhän tämäkin avautuminen taas tarkoitti....?

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa, upeeta, mahtavaa....
Tuliko nyt oikeanlainen mielipide?

Alan:
Minä taidan olla välinerunkkari, jota tuo ei kiinnosta.

No ei sentään. Väline pitää olla ja tietotasoa häätyy ylläpitää, vaikka uutta en ostakaan. Luontevammin hankin tiedon muualta. Vierastan yleisömassoja. Kyllä minullekin kulkine on enemmän väline ja harrastus on matkailu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View