Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma Combi 4 haisee palaneelle

<< < (4/6) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.09.2018     kello on 17:11 ---Taas olen saanut epäkelpoa kamaa, kun ei haise...

--- Lainaus päättyy ---

Kuten myös. Combi 6 lienee sinullakin.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.09.2018     kello on 20:52 ---Kuten myös. Combi 6 lienee sinullakin.

--- Lainaus päättyy ---

Mullakin käry hyvin satunnaista. Tyypillisesti jos lämmön laittaa päälle mutta termari ei vielä huuda lämmitystä (=vedenlämmitys ainoastaan).

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.09.2018     kello on 20:52 ---Kuten myös. Combi 6 lienee sinullakin.

--- Lainaus päättyy ---

Joku semmoinen se, kai, on.
Jutustelu on taas sitä tyypillistä: Jos jossain on vikaa, kaikki on paskaa...
Ajan ja paikan taju katoaa.

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.09.2018     kello on 21:29 ---Jutustelu on taas sitä tyypillistä: Jos jossain on vikaa, kaikki on paskaa...
Ajan ja paikan taju katoaa.

--- Lainaus päättyy ---
Minä ainakin matkustaisin mieluummin ilman sitä hajua. Ei se minun Truma ihan p*ska oo, kyllä sillä pärjää, mutta hyvä se ei ole.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 15.09.2018     kello on 22:15 ---Minä ainakin matkustaisin mieluummin ilman sitä hajua. Ei se minun Truma ihan p*ska oo, kyllä sillä pärjää, mutta hyvä se ei ole.

--- Lainaus päättyy ---

Asiassa ihmetyttää että miksi valmistaja ei tee kunnon lämmitintä. Mun auto on ensi vuonna 20v vanha (korjaus:vasta 2020) ja siinä tuo c6002. Eikös samaa vempelettä ole edelleen myynnissä. Jos se oli susi jo syntyessään niin:
- Missä kilpailijat parempien vehkeiden kanssa
- Miksi Truma ei kehitä parempaa. Olisiko että kun rahat saa pois tälläkin.

Hyötysuhde on tuossa värkissä onneton. Masiina kuumenee niin että tila jossa lämmitin on kyllä sauna. Pakoputkesta tungetaan tulikuumaa kamaa ulos että pöhinä käy. Kaasua kuluu pystyaldeen verrattuna todella paljon enemmän (edellisessä kulkimessa oli tuommoinen aikoinaan).
Kyllä tolla torpan lämpimäksi saa mutta ei tosiaankaan hyvä ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View