Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

100Mb 4G nettiliittymä

<< < (4/7) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.09.2018     kello on 11:14 ---Onko kukaan vielä testannut tuon Elisan liittymän todellista nopeutta?

Jos 4G tuntuu hitaalta, kannattaa kokeilla yhteyden lukitsemista 3G:hen. Saattaa toimia paremmin niin kuin olen todennut muussa keskustelussa.

--- Lainaus päättyy ---
Moneen kertaan, olen siitä kuvankaappauksia lähettänyt tännekin. Se 50 megaa tulee tasaisen tappavasti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 13.09.2018     kello on 12:18 ---Moneen kertaan, olen siitä kuvankaappauksia lähettänyt tännekin. Se 50 megaa tulee tasaisen tappavasti.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoo kaapuntilainen.....    ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 13.09.2018     kello on 10:25 ---Mulla tällä hetkellä:
- Elisa yritysliittymä johon kuuluu 15G EU dataa
- 2 x Elisa liittymiä (19.9eur/kk), kuuluu 10G EU dataa (toinen auton navi, radio kännykässä. Toinen mokkulassa) .

Näillä eväillä on 35G EU dataa käytettävissä kuukaudessa.

--- Lainaus päättyy ---
Nii mullahi. Eli ei mitään lisämaksuja tule normireissulla

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.09.2018     kello on 12:20 ---Sanoo kaapuntilainen.....    ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tuossa reissussa siellä teilläpäin , toimi kuin ***** ;)

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: SoneraPartio - 13.09.2018     kello on 09:40 ---Moi! Oletko tuosta hidastumisesta ollut meihin aiemmin yhteydessä? Asiaa voitaisiin tutkia meidän päästä vikailmoituksella sekä samalla tarkistaa mahdolliset parannukset alueelle! Vikailmoituksen voi jättää asiakaspalveluumme.
// JoonasL@TeliaPartio

--- Lainaus päättyy ---

Useammin kuin kerran olen käynyt kitisemässä asiasta liikkeessä. Asiaa luvattu laittaa eteenpäin mutta parannusta ei ole tapahtunut.

Minulla on lisäksi puhelimessa teidän liittymä. Jos haluatte ilmaisen vinkin niin kokeilkaa junailla Hyvinkää Helsinki väliä. Pasilan asemalla rnsimmäinen lähes totaalikatve. Matkalla paljon muitakin. Kun aloitin junailemaan niin oli vielä DNA. Tuo ainakin tuolloin toimi luotettavammin.

Kulomäessä Hyvinkäällä siis lähes aina tukossa tuo kaista. Ainakin iltaisin. Ei siinä itsekin käytän varmasti paljon kaistaa.

Tarkemmat speksit saat halutessasi yksityisviestillä.

Petrooli:
Tuo elisan tarjous kiinnostaisi muuten, mutta sähköpostiosoitteet menisi minulta ja vaimolta uusiksi, koska entiset on Soneran eli Telian omaisuutta. Eli olisikohan noita @pp.inet.fi sähköpostiosoitteit a mahdollista säilyttää, jos mobiililaajakaistan vaihtaisi toiselle operaattorille?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View