Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tuli tänään elisalta kirje

<< < (8/20) > >>

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 16.09.2021     kello on 20:01 ---Minulla on DNA 4G netti pätkinyt iltapäivisin ja puhelin katkoo puheluja. Onkohan menossa 5G:n markkinointi katkomalla?

--- Lainaus päättyy ---
Asia selvisi paikallislehdestä. Sonera ja DNA rakentavat yhteistä 5G verkkoa ja osa lähettimistä on ollut viallisia.

porakone:
Radiolinjan ajoista olen ollut saman operaattorin asiakas mutta viime viikolla pistin sitten DNA:lle liittymätilauksen vetämään. Totesin että saan saman hoidon ~35% halvemmalla ja kysyinkin vielä Elisalta että onko niillä mielestään nyt paras hinta mun liittymälle ja kuulemma oli. Saapi nähdä että kauan siinä nyt sitten menee että Elisalta soittelevat perään, vai soitteleeko ne nyt edes yhden liittymän takia?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 20.02.2022     kello on 12:50 ---Radiolinjan ajoista olen ollut saman operaattorin asiakas mutta viime viikolla pistin sitten DNA:lle liittymätilauksen vetämään. Totesin että saan saman hoidon ~35% halvemmalla ja kysyinkin vielä Elisalta että onko niillä mielestään nyt paras hinta mun liittymälle ja kuulemma oli. Saapi nähdä että kauan siinä nyt sitten menee että Elisalta soittelevat perään, vai soitteleeko ne nyt edes yhden liittymän takia?

--- Lainaus päättyy ---
Voinet olla varma, että Elisa hyökkää ja kovin...  :)

megaman:
^^
Kyllä ne yrittää kaikkensa, että jäisit vielä elisalle.
Soittavat ja laittavat viestejä. Joka viestissä hinta halpenee.

seppoko:
Missä vaiheessa yleensä operaattorit alkavat pommittaa vaihdon yhteydessä? Kohta on kaksi viikkoa kun tein sopimuksen Elisalle DNA:lta. DNA:lta ei ole tullut muuta kuin tekstiviesti, että minulla on määräaikainen sopimus 10.3. asti. Jos vaihto tapahtuu aiemmin, niin maksaa pitää tuonne saakka. No, vaihto onkin vasta 11.3.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View