rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle  (Luettu 13933 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:12
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #15 : 14.09.2018 kello on 21:52 »
Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä"  ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #16 : 14.09.2018 kello on 22:04 »
Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä"  ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.
Minä löysin röökikartongin, ei vanhaa. Myin pois.

Joo, tuo paskanen vesimäärä, huh, on se uskomatonta miten paljon töhnää löytyy pienistäkin jutuista.
Aika puhdas oli, ostin keväällä 4 päivää ennen laivan lähtöä.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #17 : 14.09.2018 kello on 22:13 »
Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä"  ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.

Mä jo meinasin mainita, et jos jotain noita löytyy niin pistän palamaan  :o
Minä löysin röökikartongin, ei vanhaa. Myin pois.Aika puhdas oli, ostin keväällä 4 päivää ennen laivan lähtöä.

Hmm, miten sinne on kartsa kessua "hävinnyt"  ;D Minkäs kokoinen vehje se oikeen oli?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #18 : 14.09.2018 kello on 22:16 »
Mä jo meinasin mainita, et jos jotain noita löytyy niin pistän palamaan  :o
Hmm, miten sinne on kartsa kessua "hävinnyt"  ;D Minkäs kokoinen vehje se oikeen oli?
Takasängyn päällä kun on kaappiryhmä, siinä siihen kulmassa olevaan kaappiin jää "pimeä kulma" sieltä vaimo sen löysi

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #19 : 14.09.2018 kello on 22:30 »
Takasängyn päällä kun on kaappiryhmä, siinä siihen kulmassa olevaan kaappiin jää "pimeä kulma" sieltä vaimo sen löysi


Kiitos vinkistä, seuraava ratsian kohde ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.03.2024 kello on 15:13
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #20 : 15.09.2018 kello on 19:08 »
Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä"  ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.

Minä löysin kasettiverhoa kunnostaessani kameran muistikortin. (täynnä valokuvia)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.03.2024 kello on 15:13
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #21 : 15.09.2018 kello on 19:16 »
Juu, ei kyllä kauheasti poikkea. Näissä on vain se hyvä puoli, että jos vettä tulee sisään, niin se ei uppoa.  :D

Huomattu kyllä sellainen juttu näitä varusteiden hintoja tutkiessa, että veneisiin on lähes samat romppeet, mutta hinnat tuntuvat olevan paljon alhaisemmat monien juttujen osalta. Harmittaa näin jälkikäteen että ei tajunnut katsoa karavaani-puolelta vastaavia..

Ja kiitokset, rouhee retro se on, mutta eiköhän se tuosta lähde parempaan suuntaan.

Minä olen kanssa entinen (ja nykyinenkin) veneilijä ja tämä karavaanihomma on tullut vasta about 6-7 vuotta sitten kokeiluun. Tein saman havainnon että karavaanarikaupasta löytyy veneilyynkin kaikkea kivaa ja paljon halvemmalla kuin venetarvikekaupasta . Mutta tässä lajissa pitää aina muistaa että kun tarttuu jostain kiinni, niin se on kuttaperkaa. Veneet on yleensä rakennettu kestämään myrskyä ja siksi ne onkin kolme kertaa painavampia kuin saman kokoinen asuntovaunu. Mutta muuten ihan sama laji: vettä ja sähköä pitää säästää, mukaan vaan mitä oikeasti tarvii, mukaan kaikkea mitä voi vaan kuvitella tarvitsevansa.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #22 : 16.09.2018 kello on 16:59 »
Virkistystoimet jatkuvat..

Takatila päätettiin hallituksen kanssa yhteistuumin jättää puuosiltaan alkuperäisiksi, ainakin toistaiseksi.
Eli takatilaan ei tarvita muuta kuin kuuraus ja jotain sipistelyä.

Kaappien pinnat kuitenkin päätettiin laittaa valkoisiksi, voi pojat mikä ero valoisuuteen.
Aika ha**rista kun jokainen ovi piti ruuvata irti jotta homman saa tehtyä, mutta eipä siinä muutamaa tuntia enempää mennyt.
Samalla tuli korjattua pari lukkosalpaa ja luukkujen kiinnipitojousihäss äkkä..

Takatila ennen


Aloitettu päällystys


Takatila valmis


Hidasta taas sitten tuo keittiön ja muun tilan virkistys, joutuu odottamaan 12h maalauskertojen välissä, ja sitten vasta teippaus.

Vielä mietintämyssy päässä että vedetäänkö rungot valkoisiksi vai harmaaksi.  :-\

Suihkualtaan etsintää LMC:ltä ja briteistä, katsotaan jos löytyisi, vanha on täysin entistä sylttyä..

Ledejä tulossa ja kaikkiin ikkunoihin uudet peitenauhat, kun vanhat palaneet keltaisiksi ja kutistuneet käppyröiksi.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #23 : 21.09.2018 kello on 05:30 »
Taas pientä päivitystä..

Keittiön alue alkaa hahmottua, ajatus miltä sen pitäisi näyttää on kyllä vielä ainakin toistaiseksi raameissa.

Kaapisto on matkan varrella saanut osumaa vähän sinne sun tänne, mutta kyllä se parempaan suuntaan menee..

Nyt on pakko pistää hetkeksi homma jäihin, jotta pääsee Lahteen messuille.. Vielä pari teippiä kehiin....

hmm.. jotain mätää kun ei saa kuvia liitettyä, eikä kokokaan ole suuri..
« Viimeksi muokattu: 21.09.2018 kello on 05:52 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #24 : 21.09.2018 kello on 07:12 »

hmm.. jotain mätää kun ei saa kuvia liitettyä, eikä kokokaan ole suuri..

Joskus minulla on ollut ongelmana kuvan tyyppi - mm. png sellainen ettei mene läpi

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #25 : 21.09.2018 kello on 09:13 »
Taas pientä päivitystä..

Keittiön alue alkaa hahmottua, ajatus miltä sen pitäisi näyttää on kyllä vielä ainakin toistaiseksi raameissa.

Kaapisto on matkan varrella saanut osumaa vähän sinne sun tänne, mutta kyllä se parempaan suuntaan menee..



Hyvä tulloo.  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #26 : 22.09.2018 kello on 07:26 »
Ei tule kuvat ei... 800x600 ja alle 800kt  :(

Ja ihan normaali jpegi..

« Viimeksi muokattu: 22.09.2018 kello on 08:45 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #27 : 22.09.2018 kello on 08:25 »
Off-Topic:
testilähetys, hyvin tulee kuvat. Siirrätkö sen kuvan kirjoitusalueen yläpuoliseen laatikkoon? Mikäli yrität sinne alle liittää niin ei käy kuin hyttysen***kan kokoiset. tänne 5mpx



*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #28 : 22.09.2018 kello on 08:33 »
Off-Topic:
testilähetys, hyvin tulee kuvat. Siirrätkö sen kuvan kirjoitusalueen yläpuoliseen laatikkoon? Mikäli yrität sinne alle liittää niin ei käy kuin hyttysen***kan kokoiset. tänne 5mpx

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Joo, siihen laatikkoon koettanu lisätä, ei vaan tule kuva siihen..  >:D
Aiemmin toimi ihan mainiosti, nyt ei millään. (siis se näkyy siinä laatikossa, mutta kuva ei siirry postaukseen).

Safari selain ja ihan normaali jpegi puhelimesta, niin kuin ennenkin...

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2019 kello on 21:26
Vs: LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
« Vastaus #29 : 22.09.2018 kello on 08:48 »
Jaahas, modelle anteeksipyyntöä. Taitaa olla macbookin ropleema.. puhelimesta toimii..

Remppa jatkuu.  ;D




Jopa tuo vanha Dometic/Electrolux näyttää jo ihan kelvolta, ja kyllä se oluet kylmänä vielä pitää. :D




Tuollaisen altaan kun vielä löytäisi jostain, muuten pitää tehdä käsin..