Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Matto asuntoautoon/-vaunuun

<< < (5/11) > >>

Ariniemi:
Ainakin minä oon jo tilannu kaksi kertaa sisätilan matot evamatolta. eli www.evamatto.fi . Paljon väriä ja materiaalejä löytyy, hienot ja edulliset matot. Suosittelen! Mulla on solikka ja uudempi hobby

88k5:
^
Onko mitään hintaluokkaa; €/m2, kpl, saumanauhametri jne., tai minkä mukaan hinnoittelu menee - joo, materiaali toki maksaa mitä maksaa, mutta kiva tietää sekin, mutta se työ siihen?
Mitä ovat tulleet maksamaan?
Oma työnsä matottomasta piirrellä sapluunat kun terassi/sändimaton leikkaa samassa ajassa rullalta. Kynnys uusia sitten todella matala..

Hyvät varmasti ammattilaisen tekemät. Mutta esim. venekäytössä aurinko vanhentaa ihan toiseen tahtiin, esim. sen pohjakumin. Veneeseen olisi tarve..

Karabiilisti:
Mikään ei varmaan pysty kilpailemaan sille mitä nuo halpismyymälät myy metrikamana...kuram atto ttms nimellä...
oiskos 5-8eur per metri ja 80 tai 1.2 leveetä.
Ja saksilla saa leikattua.

Hesus:
Tarttis asuntoautoon uudet muotoonleikatut matot, ei saa tarttua neulaset tai koirankarvat piukkaan, osa terassimatoista tekee tämän  Thumbd

Kokemuksia tuosta DryStepin Termomatosta?
maksaa enempi (n.30€ neliö), onko hintansa väärti? toimiiko lattilämmityksen kanssa? en kuitenkaan käytä lattialämmitystä kuin kovimmilla pakkasilla jos johdon päähän eksyy.

Sen verran kallista ettei viitsisi turhaan ostaa, mutta kuitenkin paljon halvempaa kuin mattojen teettäminen, olen ymmärtänyt että hinnat siellä 500-1000€?

Aakku:
Leikkasin juuri terassimaton tulevaan retkipakuuni...

Eilen hypistelin Ikeassa nomi mattoja. Todella pehmeän tuntuisia mattoja, jotka sopivat melko hyvin tavaratilaan ja kenties muotoiltavaksikin. Eivätkä olleet hinnan kiroissa.

Esim.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/langsted-matto-matala-nukka-vaaleanharmaa-80445936/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View