rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matto asuntoautoon/-vaunuun  (Luettu 28590 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 06:56
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #15 : 11.09.2018 kello on 07:54 »
Itsellä ollut käytössä jo kahdessa kulkimessa messumatto muotoon leikattuna. Ja nimenomaan se vahvempi 6mm paksu, ei rullaannu reunoilta ja pitää hyvin muotonsa. Siihen ei tartu havunneulaset ja on todella helppo imuroida puhtaaksi sekä toimii hyvin ääni- ja lämpöeristeenä.
Sitä on ollut myös tuossa katetulla terassilla kesät talvet eikä kylmä haittaa jalkapohjia, voipi grillailla talvisin sukat jalassa.
Takatallissa taas sitä ohuempaa huopaa, ei tavarat kolise ja pysyy paikat siistinä.
Eikä ole hinnalla pilattu, messujen purkupäivänä kun osuu paikalle niin parhaimmillaan saapi uloskantohintaan!

Tuollaista: https://www.expomatto.fi/messu-ja-nayttelymatot

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.06.2020 kello on 20:53
    • Opastetut kalastusreissut Muonionjoelle, Jäämerelle, Namsenille
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #16 : 24.10.2018 kello on 13:36 »
Tässä on laatua tavoittelevalle kunnon matto.
Sopii lattialämmityksen kanssa, kestää julkisen tilan kulutusta, ei vaadi kanttausta ja voit itse leikata muotoon. Mulla on 4x1,5m rulla uutta mattoa tarvitsijalle.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2131159630236345&set=gm.908969555959734&type=3&theater&ifg=1


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #17 : 7.12.2018 kello on 08:31 »
Itsellä ollut käytössä jo kahdessa kulkimessa messumatto muotoon leikattuna. Ja nimenomaan se vahvempi 6mm paksu, ei rullaannu reunoilta ja pitää hyvin muotonsa. Siihen ei tartu havunneulaset ja on todella helppo imuroida puhtaaksi sekä toimii hyvin ääni- ja lämpöeristeenä.
Sitä on ollut myös tuossa katetulla terassilla kesät talvet eikä kylmä haittaa jalkapohjia, voipi grillailla talvisin sukat jalassa.
Takatallissa taas sitä ohuempaa huopaa, ei tavarat kolise ja pysyy paikat siistinä.
Eikä ole hinnalla pilattu, messujen purkupäivänä kun osuu paikalle niin parhaimmillaan saapi uloskantohintaan!

Tuollaista: https://www.expomatto.fi/messu-ja-nayttelymatot

Tämäpä olikin hjyvä uutinen..on nimittäin aikas lailla värejä mistä valita..ja vielä voimakkaita  värejä Thumb Thumb, ei mitään haaleita  harmaita sävyjä.  Niin kyllästynyt  mustaan / beigeen  sävyyn.   

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:12.07.2020 kello on 17:34
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #18 : 22.05.2020 kello on 00:58 »
Entä muovimatto, siis muovinen lattiamatto, onko ok vai ei koska ei hengitä..?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #19 : 22.05.2020 kello on 08:14 »
Jos haluaa säästää euroja niin erittäin hyvä vaihtoehto...
https://www.expomatto.fi/messumatto-kaytetty


*****
  • Päivämatkailija
  • Viimeksi paikalla:24.03.2021 kello on 10:57
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #20 : 4.03.2021 kello on 11:32 »
Ainakin minä oon jo tilannu kaksi kertaa sisätilan matot evamatolta. eli www.evamatto.fi . Paljon väriä ja materiaalejä löytyy, hienot ja edulliset matot. Suosittelen! Mulla on solikka ja uudempi hobby

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:20
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #21 : 4.03.2021 kello on 13:49 »
^
Onko mitään hintaluokkaa; €/m2, kpl, saumanauhametri jne., tai minkä mukaan hinnoittelu menee - joo, materiaali toki maksaa mitä maksaa, mutta kiva tietää sekin, mutta se työ siihen?
Mitä ovat tulleet maksamaan?
Oma työnsä matottomasta piirrellä sapluunat kun terassi/sändimaton leikkaa samassa ajassa rullalta. Kynnys uusia sitten todella matala..

Hyvät varmasti ammattilaisen tekemät. Mutta esim. venekäytössä aurinko vanhentaa ihan toiseen tahtiin, esim. sen pohjakumin. Veneeseen olisi tarve..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #22 : 4.03.2021 kello on 14:48 »
Mikään ei varmaan pysty kilpailemaan sille mitä nuo halpismyymälät myy metrikamana...kuram atto ttms nimellä...
oiskos 5-8eur per metri ja 80 tai 1.2 leveetä.
Ja saksilla saa leikattua.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:41
  • Escucha el Oi!
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #23 : 5.10.2021 kello on 09:07 »
Tarttis asuntoautoon uudet muotoonleikatut matot, ei saa tarttua neulaset tai koirankarvat piukkaan, osa terassimatoista tekee tämän  Thumbd

Kokemuksia tuosta DryStepin Termomatosta?
maksaa enempi (n.30€ neliö), onko hintansa väärti? toimiiko lattilämmityksen kanssa? en kuitenkaan käytä lattialämmitystä kuin kovimmilla pakkasilla jos johdon päähän eksyy.

Sen verran kallista ettei viitsisi turhaan ostaa, mutta kuitenkin paljon halvempaa kuin mattojen teettäminen, olen ymmärtänyt että hinnat siellä 500-1000€?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #24 : 5.10.2021 kello on 09:21 »
Leikkasin juuri terassimaton tulevaan retkipakuuni...

Eilen hypistelin Ikeassa nomi mattoja. Todella pehmeän tuntuisia mattoja, jotka sopivat melko hyvin tavaratilaan ja kenties muotoiltavaksikin. Eivätkä olleet hinnan kiroissa.

Esim.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/langsted-matto-matala-nukka-vaaleanharmaa-80445936/

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:36
  • Eläkeläinen
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #25 : 5.10.2021 kello on 13:57 »
Muistaakseni tätä Puuilon mattoa joka meillä nyt vaunussa.On mukavan tuntuinen ja helppohoitoinen.
https://www.puuilo.fi/green-terassimatto-133cm-harmaa

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #26 : 5.10.2021 kello on 14:16 »
^
Paras, kevyt ja hyvä

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:06
  • Häme
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #27 : 5.10.2021 kello on 15:16 »

Kokemuksia tuosta DryStepin Termomatosta?
maksaa enempi (n.30€ neliö), onko hintansa väärti? toimiiko lattilämmityksen kanssa? en kuitenkaan käytä lattialämmitystä kuin kovimmilla pakkasilla jos johdon päähän eksyy.

Sen verran kallista ettei viitsisi turhaan ostaa, mutta kuitenkin paljon halvempaa kuin mattojen teettäminen, olen ymmärtänyt että hinnat siellä 500-1000€?

Minä olin erittäin tyytyväinen, kun laitoin edelliseen kulkineeseen termomaton lattiaan. Matto on tarpeeksi paksua ja jäykkää, että sen muotoon leikatut palat pysyvät hyvin tasaisesti lattiassa. Eikä maton reunoja tarvitse pärmätä.
Termomatto ei sovellu käytettäväksi yhtä aikaa lattialämmityksen kanssa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:08
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #28 : 5.10.2021 kello on 18:21 »
Leikkasin juuri terassimaton tulevaan retkipakuuni...

Eilen hypistelin Ikeassa nomi mattoja. Todella pehmeän tuntuisia mattoja, jotka sopivat melko hyvin tavaratilaan ja kenties muotoiltavaksikin. Eivätkä olleet hinnan kiroissa.

Esim.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/langsted-matto-matala-nukka-vaaleanharmaa-80445936/
Ei noita voi leikata purkautuvat,tai voi mut on kuumaliimaa leikatut reunat kiinni niin ei purkaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:48
  • Savo
Vs: Matto asuntoautoon/-vaunuun
« Vastaus #29 : 5.10.2021 kello on 18:42 »



Itse ostin maton metritavarana Mattokeskuksesta Kuopiosta. Leikkasin vanhojen mattojen muotoon.