Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Matto asuntoautoon/-vaunuun

(1/11) > >>

krtek:
Tästäkin on varmaan keskustelu jossain mutta kysympä uudelleen.

Millaista/millainen matto teillä on asuntoauton/-vaunun lattialla ja mikä sinne olisi paras?

Itsellä on ollut vaunun lattialla jos jonkinlaista mattoa räsymatosta vähän karkempiin versioihin. Mietin hankinko nyt autoon jotain leikattavaa mattoa jonka voisi muotoilla juuri sopivaksi. Vai lähdenkö katselemaan keskelle lattiaa jotain sopivaa pätkää, jätän pöydän alustan ilman vai katsonko sinne toisen. Yksi iso pysyisi varmaan mukavasti paikallaan kun olisi muotoon leikattu mutta sen pihalla käyttö on toinen juttu. Kokemukset hyvästä ja huonosta olisi tervetulleita.

88k5:
Kevyttä, halpaa, muotoonleikattavaa terassimattoa laitoin yli 5 8 v sitten. https://karavaanari.org/index.php/topic,4099.msg57319.html#msg57319
Samat edelleen käytössä.
Helppo heittää matot pihalle ja tampata välimeren hiekat reissunpäällä pois - painepesurilla joka vuosi pessyt, ei ime vettä itteensä kun muovisykeröä ja ilmaa täynnä. Talvella sitten eristäväkin..
Edit: tässä tuo vanha .infon juttu, jottei huku jos se kuolee..

Ostin 2 rullaa (á 19/rll, Tarjoustalo). Rullassa 133x200cm pala. Toisen hain, jottei olisi tullut useita pieniä palasia - eli hukkaan meni n. ½ rullaa.. erityise kevyttä.


Lopputulos jalalle mukavan lämmin, ajomelu väheni, ei näy hiekka ja koirankarvat  :P
Mallausta ja peltisaksilla nipistelyä;

Valmis - eikä rispaannu vaikka ei ole päärmatty mitenkään;

Hesus:
Mä olen samanlaisesta (mutta mustasta) tehnyt katetun terassin maton sekä yhteen hareasteautoon lattiamaton. Hengittää, eristää ja helppo leikata. Voin kans suositella Thumb

Alan:
Ostettiin terassimattoa Kodin Terrasta, 15,90 metri, 2 metriä leveää. Soveltuu mun mielestä hyvin kulkineeseen, kevyttä ja mukavaa jalalle.

https://www.kodinterra.fi/fi/terra/terassimatto-leveys-200-cm

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  9.09.2018     kello on 00:31 ---Ostettiin terassimattoa Kodin Terrasta, 15,90 metri, 2 metriä leveää. Soveltuu mun mielestä hyvin kulkineeseen, kevyttä ja mukavaa jalalle
--- Lainaus päättyy ---
Näin on mutta puuilossa melkeen puolta halvempaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View