rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Katon pesu, tipunko läpi?  (Luettu 8876 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2019 kello on 10:53
  • No voi hitsin hitsi.
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #30 : 20.11.2018 kello on 17:40 »
Hymy persiiseen....
Siinä on hymy kaukana kun jalka paketissa menette vakuutusyhtiöstä kysymään korvauksia tapaturmasta...

Käytittekö A-tikkaita...pitkällä harjalla? joo Oliko putoamissuojaimet? ei tietty
Oliko tikkaat CE hyväksytty? en mä tiedä  Kenen tikkaat ne oli? vaimon

Päätös:
Ei korvata, tahallinen ja piittaamaton työturvallisuusmäär äysten noudattamatta jättäminen. Tikas tarkastuksen tekemättä jättäminen.
Lisäksi vaimolle sakot tarkastamattomien, tyyppihyväksymättöm ien tikkaiden luovuttamisesta toiselle henkilölle, opastuksen laiminlyönnistä, valvonnan laiminlyönnistä sekä riskinarvioinnin tekemättä jättämisestä.
Tuomiota korottaa käsky tehdä työ nyt heti.

Noin se menee työelämässä...ja on siirtymässä siviili elämään myös kovaa kyytiä...
  ;D ;D
Tässä viestiketjussa on kyse HARRASTUSvälineen pesemisestä eikä TYÖelämästä. 

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #31 : 3.12.2018 kello on 10:01 »
Pitää kokeilla telinettä. Mun a-tikkaat on liian matalat ja kylkeä vasten ei voi tikkailta laittaa. Jää jäljet aika varmasti.

Itse kun pesin kattoa ((olen n.155cm ))  niin on pakko laittaa tikkaat autoa vasten,  ,mutta  mutta    lätkäsin siihen tikkaan ja auton väliin kumimaton..eip tullu jälkiä kylkiin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 07:41
  • 400 cid, kauppakassi
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #32 : 3.12.2018 kello on 19:56 »
Mie kävin puottaa lumet matkamökin katolta. Vähän hirvitti liukkaus, mutta hyvin Kuomat piti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #33 : 3.12.2018 kello on 20:20 »
Ei korvata, tahallinen ja piittaamaton työturvallisuusmäär äysten noudattamatta jättäminen. Tikas tarkastuksen tekemättä jättäminen.
Lisäksi vaimolle sakot tarkastamattomien, tyyppihyväksymättöm ien tikkaiden luovuttamisesta toiselle henkilölle, opastuksen laiminlyönnistä, valvonnan laiminlyönnistä sekä riskinarvioinnin tekemättä jättämisestä.
Tuomiota korottaa käsky tehdä työ nyt heti.

Noin se menee työelämässä...ja on siirtymässä siviili elämään myös kovaa kyytiä...
Voisiko noita turvamääräyksiä soveltaa muihinkin kotitöihin...

Meinaan, että on aika riskialtista näillä keleillä viedä roskapussia, tampata mattoja ja ylipäätänsä heilua jonkun imurin, tai luutun kanssa edes sisällä.
Varsinkin tuo käsky tehdä työ nyt heti kuulostaa ertyisen riskialttiilta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
  • Escucha el Oi!
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #34 : 3.12.2018 kello on 20:33 »
Juu siis vakuutusyhtiöt nimenomaan opastaa kiipeilemään ja tepsuttelemaan liukkaalla katolla ettei vaan satu mitään haaveria tikapuiden kanssa ;D

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.02.2022 kello on 09:32
  • Vasta-alkaja
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #35 : 3.12.2018 kello on 20:37 »
Piti muista syistä kiivetä katolle ja kestihän se, ei edes notku.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Vs: Katon pesu, tipunko läpi?
« Vastaus #36 : 3.12.2018 kello on 21:06 »
Lumet lähtee lehtipuhaltimella keveesti eikä tarvi katolle mennä.... jollei ole sulanut välillä.

Myös rännit putsaantuu hienosti samalla menetelmällä.