Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Mahdollinen uusi karavaanari kaipaa neuvoa pienen vaunun valintaan, >10000€?

<< < (29/34) > >>

MarkoA:
Matkailuvaunu. Tai ainakin tarkoitus oli sellainen ostaa. Kyllä kai tuo pitäis olla kohtuu kätevä kuljeteltava. Ja ei ole (vielä) suunnitelmissa kausipaikkaan asettua. Katsotaan kunhan opitaan tätä hommaa ja neiti (2v) saa hieman ikää lisää niin eipä sitä tiedä mihin tässä joutuu/saa mennä!

Aika jännä kun nyt saa suunnata ajatukset itse vaunun pohtimisesta muualle ja alkaa tarvittavia varusteita miettiä. Itse kuvittelisin varsinkin omien harrastushommien helpottuvan kun osa kamppeista saa jäädä vaunuun koko kesäksi, eikä aina tarvitse miettiä koko listaa joka reissulle, onko kaikki tarvittava mukana.

Retkeily ja perheen viihtyvyys on taas toinen juttu. Varmaan jotain pakollisia heti-hankintoja on. Kuten retkituolit ja pöytä, liekö se markiisikin välittömästi tarpeen. Toinen kaasupullo täytyy hommata. Kemssan aineita tuli mukana. Itse vaunun opettelu varmaan täytyy aloittaa heti tuossa kotona pihalla, ettei sitten reissussa eka kertaa mieti miksei vesi lämpiä jne.
Eli mennään varmaan tytön kanssa heti "retkelle" kun vapaalle kerta tässä olen. Vaikka vain omalle takapihalle yöpymään. Sieltähän on lyhyt matka kotiin jos jotain unohtui tai tulee pikkuisella koti-ikävä :)

Astioita pitää hommata, liinavaatteita löytyy, uus petari, ajantasalla oleva navi, kahvipannu, mitäs kaikkea? Huhhuh.. Ei se rahanmeno hankintaan lopu...

kimi:
Sinunkin harrastuksessa markiisi voi olla mukava. Sadesäällä näpertely ulkosalla onnistuu mainiosti sen alla. Ja retkeilykäytössä hyvä kun on kuraeteinen tai varjoinen paikka viettää aikaa

99:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 27.05.2013     kello on 22:44 ---Eli mennään varmaan tytön kanssa heti "retkelle" kun vapaalle kerta tässä olen. Vaikka vain omalle takapihalle yöpymään. Sieltähän on lyhyt matka kotiin jos jotain unohtui tai tulee pikkuisella koti-ikävä :)

--- Lainaus päättyy ---

Erinomaisen suositeltava tapa tutustua uuteen harrastukseen, niin ei heti ekan vastoinkäymisen/unohduksen/jne.. tapahduttua katoa innostus. Joskus voi olla niinkin pienestä kiinni että kun alkaa tekemään ruokaa niin huomaa että milläs ihmeellä sitä saataisiin liesi syttymään... ;)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 27.05.2013     kello on 22:44 ---
Eli mennään varmaan tytön kanssa heti "retkelle" kun vapaalle kerta tässä olen. Vaikka vain omalle takapihalle yöpymään. Sieltähän on lyhyt matka kotiin jos jotain unohtui tai tulee pikkuisella koti-ikävä :)

--- Lainaus päättyy ---

Ehdottomasti hyvä tapa selvittää, mitä vielä tarvitaan!!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 27.05.2013     kello on 22:44 ---Matkailuvaunu. Tai ainakin tarkoitus oli sellainen ostaa. Kyllä kai tuo pitäis olla kohtuu kätevä kuljeteltava. Ja ei ole (vielä) suunnitelmissa kausipaikkaan asettua. Katsotaan kunhan opitaan tätä hommaa ja neiti (2v) saa hieman ikää lisää niin eipä sitä tiedä mihin tässä joutuu/saa mennä!

Aika jännä kun nyt saa suunnata ajatukset itse vaunun pohtimisesta muualle ja alkaa tarvittavia varusteita miettiä. Itse kuvittelisin varsinkin omien harrastushommien helpottuvan kun osa kamppeista saa jäädä vaunuun koko kesäksi, eikä aina tarvitse miettiä koko listaa joka reissulle, onko kaikki tarvittava mukana.

Retkeily ja perheen viihtyvyys on taas toinen juttu. Varmaan jotain pakollisia heti-hankintoja on. Kuten retkituolit ja pöytä, liekö se markiisikin välittömästi tarpeen. Toinen kaasupullo täytyy hommata. Kemssan aineita tuli mukana. Itse vaunun opettelu varmaan täytyy aloittaa heti tuossa kotona pihalla, ettei sitten reissussa eka kertaa mieti miksei vesi lämpiä jne.

Astioita pitää hommata, liinavaatteita löytyy, uus petari, ajantasalla oleva navi, kahvipannu, mitäs kaikkea? Huhhuh.. Ei se rahanmeno hankintaan lopu...

--- Lainaus päättyy ---

Pikkuhiljaa hyvä tulee. Ja on tutkittu mikä on matkailijoiden eniten käyttämä harrastus. Se on paikkakunnalla shoppailu, silloin on hyvä ostaa mitä on jäänyt uupumaan.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View