Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2490
jukkaT:
Olikos jollakulla tietoa missä sijaitsee Vm-97 solifer goldien ilmausroppu? en löydä hakemallakaan.
jukkaT:
--- Lainaus käyttäjältä: Vanha Finlandia - 6.09.2018 kello on 13:00 ---Mulle ainakin kerran sanottiin ettei punaista saa laittaa solikan putkiin. Reilun kaksikymmentä vuotta olen vihreällä mennyt ilman ongelmia. Sanovat että punainen saa jotain sakkaa aikaiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli pinkit nesteet ja ajattelin sillä että laittaisin vihreät tilalle
Mautoilija:
Mikäs pinkissä vikana? Onhan tyttöjen väri. Kannattaa huuhdella jos nestetyyppiä vaihdat.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: jukkaT - 6.09.2018 kello on 17:33 ---Olikos jollakulla tietoa missä sijaitsee Vm-97 solifer goldien ilmausroppu? en löydä hakemallakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Pannun takana putkessa on ruuvi. Ainakin minulla Primus 2470 Goldie vm96. Ja punaiset nesteet olleet vuosia ilman ongelmia Thumb
jukkaT:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 6.09.2018 kello on 17:37 ---Mikäs pinkissä vikana? Onhan tyttöjen väri. Kannattaa huuhdella jos nestetyyppiä vaihdat.
--- Lainaus päättyy ---
Siitä se ajatus tavallaan lähtikin. Siis huuhtelusta, Varaston kätköistä löytyy vihreää pakkasnestettä 20L pönikkä, Tuollahan jo huuhtelee putkiston.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta