Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2490

<< < (3/6) > >>

jukkaT:
Olikos jollakulla tietoa missä sijaitsee Vm-97 solifer goldien ilmausroppu? en löydä hakemallakaan.

jukkaT:

--- Lainaus käyttäjältä: Vanha Finlandia -  6.09.2018     kello on 13:00 ---Mulle ainakin kerran sanottiin ettei punaista saa laittaa solikan putkiin. Reilun kaksikymmentä vuotta olen vihreällä mennyt ilman ongelmia. Sanovat että punainen saa jotain sakkaa aikaiseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli pinkit nesteet ja ajattelin sillä että laittaisin vihreät tilalle

Mautoilija:
Mikäs pinkissä vikana? Onhan tyttöjen väri. Kannattaa huuhdella jos nestetyyppiä vaihdat.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: jukkaT -  6.09.2018     kello on 17:33 ---Olikos jollakulla tietoa missä sijaitsee Vm-97 solifer goldien ilmausroppu? en löydä hakemallakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Pannun takana putkessa on ruuvi. Ainakin minulla Primus 2470 Goldie vm96. Ja punaiset nesteet olleet vuosia ilman ongelmia Thumb

jukkaT:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  6.09.2018     kello on 17:37 ---Mikäs pinkissä vikana? Onhan tyttöjen väri. Kannattaa huuhdella jos nestetyyppiä vaihdat.

--- Lainaus päättyy ---

Siitä se ajatus tavallaan lähtikin. Siis huuhtelusta, Varaston kätköistä löytyy vihreää pakkasnestettä 20L pönikkä, Tuollahan jo huuhtelee putkiston.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View