Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mikä palon aiheutti?
teukka:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.08.2018 kello on 16:39 ---Nykymääräysten mukaan "kunnon karjapuskureita" ei saa olla. Ne ovat valotelineitä!
--- Lainaus päättyy ---
Saa niitä olla.Itsellä vm.-99 Transporter oikealla karjapuskurilla.Vii kko sitten tuli poron kurmu kopiksi keulaan.Autoon ei mitään,karjapuskurin rauta vähän sujahti.
Olikohan vm.2000 ja siitä eteenpäin kun esim. as.autot rekisteröitiin henkilöautoiksi ja karjapuskurit kiellettiin,tilalle valoraudat.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: teukka - 28.08.2018 kello on 16:50 ---Saa niitä olla.Itsellä vm.-99 Transporter oikealla karjapuskurilla.Vii kko sitten tuli poron kurmu kopiksi keulaan.Autoon ei mitään,karjapuskurin rauta vähän sujahti.
Olikohan vm.2000 ja siitä eteenpäin kun esim. as.autot rekisteröitiin henkilöautoiksi ja karjapuskurit kiellettiin,tilalle valoraudat.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä ne määräykset koskee pakujakin....
Pitää olla E hyväksyntä valotelineessä. Vuodesta 2007 eteenpäin ainakin omatekeleet on kielletty. Mulla pakussa on hyväksytty ja vanhaan retkuiluautoon voisin asentaa omatekeleenkin.
Kaikki tämä jalankulkijan törmäysturvaksi.
Karabiilisti:
"Aika selvästi näkyy tuo moottorin edessä ylhäällä oleva palkki "
Ai....pahus mun pitää hommata monitorilasit näyttää omien läpitte ihan kuin olisi vararengas...tai siis sen vanne.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 28.08.2018 kello on 19:51 ---"Aika selvästi näkyy tuo moottorin edessä ylhäällä oleva palkki "
Ai....pahus mun pitää hommata monitorilasit näyttää omien läpitte ihan kuin olisi vararengas...tai siis sen vanne.
--- Lainaus päättyy ---
Sit kun peset ne öögapokat . Niin näet että palkin päälle on nostettu vanne mistä puuttuu kumi ympäriltä.....
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.08.2018 kello on 20:02 ---Sit kun peset ne öögapokat . Niin näet että palkin päälle on nostettu vanne mistä puuttuu kumi ympäriltä.....
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on nyt paha paikka mutta tuohon aikaan se vararengas oli juuri tuossa...
Ainakin alkuperäisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta