Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Jääkaappi/arkku takatalliin
Hesus:
tuskin se kompurajääkaappi yhtään sen enempää lämpee isossa takatallissa kuin jossain ahtaassa kaapinkolossakaan.
Vaunussa mulla on 50litrainen, alla 15cm tyhjää(ilmareijät pohjalevyssä), takana 7cm, toisella sivulla 1cm, toisella 10cm ja päällä 10cm(ilmareijät etupuolelle).
Työautossa mulla on waecon kompurakaappi fh-volvon sivulaatikossa, lähestulkoon umpinainen rakenne, päällä taitaa olla 2cm tyhjää(laatikon kansi kiinni niin ei ilma kierrä kyllä juuri yhtään) ja pari alle sentin reikää takaseinässä jotka johtaa hyttiin. Tehtaan asennus, sielläkin se toimii.
Jos noissakin toimii niin on se ihme jos joku pihavaraston kokoinen takatalli on liian ahdas ::)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 23.08.2018 kello on 06:47 ---tuskin se kompurajääkaappi yhtään sen enempää lämpee isossa takatallissa kuin jossain ahtaassa kaapinkolossakaan.
Vaunussa mulla on 50litrainen, alla 15cm tyhjää(ilmareijät pohjalevyssä), takana 7cm, toisella sivulla 1cm, toisella 10cm ja päällä 10cm(ilmareijät etupuolelle).
Työautossa mulla on waecon kompurakaappi fh-volvon sivulaatikossa, lähestulkoon umpinainen rakenne, päällä taitaa olla 2cm tyhjää(laatikon kansi kiinni niin ei ilma kierrä kyllä juuri yhtään) ja pari alle sentin reikää takaseinässä jotka johtaa hyttiin. Tehtaan asennus, sielläkin se toimii.
Jos noissakin toimii niin on se ihme jos joku pihavaraston kokoinen takatalli on liian ahdas ::)
--- Lainaus päättyy ---
^
Samaa mieltä. Mutta voihan tästäkin vääntäjät vääntää. ::)
Alan:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 22.08.2018 kello on 20:58 ---Löysin vihdoin meille uuden asuntoauton, autossa oli pieni jääkaappi mutta valtava takatalli...
--- Lainaus päättyy ---
Kärsiikö kysyä, että minkälainen auto löytyi? :)
jus66si:
https://www.marinea.fi/waecodometic-kannettavat-kylmiot?gclid=EAIaIQobChMI_sSesv2C3QIVSqWaCh2PYAIMEAAYAiAAEgIVdvD_BwE
Jonkun tuommosen kun laittas esim. ulosvedettävälle alustalle.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 23.08.2018 kello on 13:39 ---https://www.marinea.fi/waecodometic-kannettavat-kylmiot?gclid=EAIaIQobChMI_sSesv2C3QIVSqWaCh2PYAIMEAAYAiAAEgIVdvD_BwE
Jonkun tuommosen kun laittas esim. ulosvedettävälle alustalle.
--- Lainaus päättyy ---
Noissa on aika hurja litrahinta! :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta