Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma Combi 4 toimintatapa
ajuri:
Olisi mukava tietää Truma Compi 4 sielunelämää tarkemmin. Lämmitimessä 5 tehoaluetta 1-5 nyt kysymys: Miten lämmitin toimiipuhalluksen suhteen. Jo keväällä ihmettelin tuota puhalluksen voimakkuutta. Mistä se saa puhallus voimakkuuden säädön? Laitoin hetki sitten lämmittimen päälle säätö 2 ei tapahtunut mitään, vain vihreä valo säätimen 2 numerossa. Lisäsin numeroon 4 alkoi pannu puhista, mutta ilmaputkistoista ei juurikaan tullut kuin huonokeuhkoisen puhallus teho. Onko tuohon puhallustehoon mitään parannus mahdollisuutta vai toimiiko vain juurikin noin? Olisi hyvä jos saisi edes pienellä teholla tuota puhallusta hyväksikäytettyä, kuivaisi ilmaa ainakin. Pienellä teholla ei inahdakkaan. Pitää käydä katsoo mikä tilanne nyt :(
"Masi":
Taitaa olla termostaatti mitä pyörittelet. Se Truma päättää ihan itse mitä tehoa tarvitsee saavuttaakseen pyydetyn lämpötilan.
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 21.08.2018 kello on 15:51 ---Taitaa olla termostaatti mitä pyörittelet. Se Truma päättää ihan itse mitä tehoa tarvitsee saavuttaakseen pyydetyn lämpötilan.
--- Lainaus päättyy ---
Eli tuohon puhallustehoon ei voi itse vaikuttaa. No ilmeisesti jos tulee johkin osa-alueeseen vika niin ei toimi sit lainkaan ja näyttää punaista valoa esim. kun kaasu loppu :(
Mautoilija:
Tehovalitsin on säädin. Sillä määritellään haluttu sisälämpötila. Truman elektroniikka toimii tekijänsä määrittelemällä tavalla pitääkseen lämpötilan aseteltuna.
"Masi":
Tuon kun luet läpi, olet asiassa pikkaisen viisaampi ;)
http://www.atstuonti.fi/kayttoohjeet.html?ATS_GET_FILE=1&file_id=36
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta